تولد گل‌آقایی من!

 این بار بخندید…یم!!!

سلام…قبل از اینکه شروع به خواندن کنید با نوشتن یک کامنت عالی و لوکس تولدم را تبریک بگویید!!!…بعد سر فرصت و با حوصله این مطلب را آف لاین مطالعه فرمایید!!!

متولدین بهمن ماه

علامت طالع بینی شما دلو است. به همین دلیل اغلب متولدین بهمن در زمانهای گذشته سقا بودند و الان هم لوله کش هستند! فلز شما اورانیوم است و این قضیه تا حدود بسیار زیادی زندگی را برای شما سخت می کند زیرا اگر در کشور خودتان زندگی بکنید سازمان جهانی انرژی اتمی دولتمردان کشورتان را متهم به نگهداری و غنی سازی اورانیوم می کنند و اگر از کشور خودتان هم بروید ـ مثلا” به اروپا و یا آمریکا ـ بلافاصله شما را گرفته و به سازمان مربوطه تحویل داده و غنی اتان می کنند! عنصر شما خاک است واین نشان می دهد که شما قطعا” یا از خاکتان متنفرید، یا به خاکتان وابسته اید و یا هیچکدام!…اما نکته مهم این است که بر خلاف عنصرتان اصلا” خاکی نیستید،این را لباسهای اتو کشیده و مرتب و بدون لک اتان می گوید!
متولدین بهمن ماه احساس می کنند که خیلی با بقیه فرق می کنند . این افراد برای نشان دادن این تفاوت دست به رفتارهای عجیب و غریب می زنند. به خاطر همین تا وقتی زنده اند مردم به آنها می گویند دیوانه ولی بعد از مرگ معروف می شوند(نمونه اش همین صادق هدایت خودمان که متولد بهمن ماه بود و وقتی بوف کور را نوشت ۲۰۰ نسخه بیشتر نتوانست بفروشد!)
اغلب بهمنی ها سیاستمدار می شوند،به این دلیل که میل زیادی به خراب کردن دارند. البته خودشان معتقدند که دارند دگرگون می کنند. اگر شما روزی یک برج ساز شدید و برج تان به دستور شهردار خراب شد،مطمئن باشید که آن شهردار قطعا” یک بهمنی است و اصلا” این ماجرا را از او به دل نگیرید زیرا بهمنی ها علاوه بر اینکه آدمهای دلسوزی هستند فکر می کنند که جهان را باید از نو ساخت!!!

بیماریهای متولدین بهمن ماه

اگر تخته کنار دستتان است حتما” دو سه بار به تخته بکوبید چون بهمنی ها زیاد بیماری ندارند و علت مرگ اغلب شان معمولا” نامعلوم می ماند. تنها بیماری آنها مربوط به دستگاه جریان خون شان مربوط می شود. یعنی اینکه بهمنی ها یا خیلی زود خونشان به جوش می آید یا خیلی خونسردند. که این نوع دوم برای بهمنی ها خیلی خطرناک است زیرا ممکن است خون شان از سردی زیاد به انجماد برسد و در اثر تصلب شرائین از دنیا بروند!!!

( از نوشتن مرد متولد بهمن به خاطر عدم تجانس با جنس لطیفم خودداری فرمودم!)

زن متولد بهمن

او به همه تعلق دارد و در عین حال به هیچ کس پایبند نیست. زن متولد بهمن معمولا” به شریک زندگی اش شک نکرده و در رفتار او کنجکاوی نمی کند. او هیچ وقت به شرکت همسرش برای نصف روز دیر کردن تماس نمی گیرد. به دنبال لکه های قرمز روی دستمال و کت وی نمی گردد و لباسهایش را وارسی نمی کند. به همین دلیل است که زنهای بهمنی در نزد مردها از جایگاه رفیعی برخوردارند!!! زن متولد بهمن خیلی به ظاهر خودش اهمیت می دهد ولی نتیجه اش معلوم نیست! زن بهمنی عاشق پرداختن به امور تجاری، اقتصادی و مالی است و پتانسیل ریسک زدن به معامله های بزرگ را دارد؛ البته ما هنوز در اسناد و اوراق خورشیدی به نام زن متولد بهمنی که میلیاردر شده باشد برنخورده ایم.
زن بهمنی در عقیده اش پایدار نیست. ممکن است وجود پله ای را که بوسیله برق شما را به بالا می برد مورد تمسخر قرار دهد و بگوید چنین چیزی ممکن نیست اما چیزی نگذرد که داستانی برایتان تعریف کند از جنهایی که هر روز صبح کنار پنجره می نشینند!

متولدین بهمن با چه ماهی ازدواج کنند و با چه ماهی

ازدواج نکنند

اصولا” متولدین بهمن ماه دست به ازدواجشان خوب است اما از آنجا که دائما” در فکر تغییر و تحول جهان، ایده های جدید اقتصادی، کن فیکون کردن اساس هستی و کشف جدید ترین راههای گرفتن آب پرتقال بدون استفاده از نیروی دست هستند، میزان دوام ازدواجشان به درصد صبر و تحمل موجود در ماه مقابل شان بستگی دارد!…

ماهنامه طنز گل آقا
سال سیزدهم ـ شماره یازدهم ـ بهمن ۸۲
فالخند ـ مهدی طوسی
صفحه ۴۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.