موتیفات هنری و شبه هنری و اینا

۱. اگر تبریز هستید، و اگر به تئاتر علاقمند هستید؛ یک سر به سالن تئاتر واقع در میدان دانشسرا بزنید و از تماشای «شب روی سنگفرش‌ خیس» کاری از امیر حجازی لذت ببرید! خصوصاً بازی آقای علی پوریان در نقش فرهاد آرمین عالی بود.

شب روی سنگفرش خیس

البته یادم رفت بنویسم، به شرطی که تحمل ۴ ساعت تماشای تئاتر را داشتید!

۲. فکر می‌کنم به زودی، مجموعه‌ «یک فنجان فیل» کاری از محمد مهدی رسولی را از شبکه دو علاقمندانه تعقیب خواهید کرد!

۳. روزهای جمعه [به گمانم]، مجموعه‌ای انیمیشن از مؤسسه‌ی گل‌آقا  به نام “شنگول آباد” با کارگردانی دوست خوبم آقای سلمان طاهری پخش می‌شود که کار بدی نیست.

۴. یعنی آدم باید خیلی خیلی خودخواه باشد که نگوید آی مردم بروید این شهزاده‌ زیبا را دانلود کنید (+) و بنیوشید و لذت وافر ببرید و حکماً مانند اینجانب «واله» شوید!

از ما گفتن!

۵. از معایب دوربین‌های دیجیتالی همین بس که آدم فرت و فرت عکس می‌گیرد و بعد برای اینکه خیلی خیلی نوستالژیک رفتار کند، می‌برد آن فرت فرت‌ها را می‌دهد چاپ کنند و بعد نزدیک سی چهل تومن پیاده شود!

لااقل آن دوربین‌های قدیمی محدودیت داشتند و حداکثر سی و شش تا عکس [حالا اگر نسوخته باشند] می‌شد عکس برداشت و از جیب مبارک خجل نشد!

۶. نمی‌دانم. شاید من اشتباه می‌کنم ولی چرا در این مجموعه‌ «درچشم باد» هیچ اثری از سربازان ترک‌زبان نیست؟ چرا هر چه شیرازی و اصفهانی است ولو شده‌اند آن وسط و تهرانی‌ها را هم نگو! ولی متصدی پذیرش هتل استقلال [اگر اشتباه نکرده باشم] که طبق معمول ترک است، همه‌اش فکر و ذکرش دوهزار تومن طلبش است و عکس رادیولوژی پدرش؟!

یادم هست رفیقی می‌گفت بیشترین درصد سربازان میدان‌های جنگ، از ترک‌ها و خراسانی‌ها بودند، بنابراین من خیلی متعجب می‌باشم!

۷. نویسنده‌ی توانای «آویشن قشنگ نیست» چندی است بابا شده است و برای دخترش هم وبلاگ زیبایی درست کرده‌ است و برای او می‌نویسد. (+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.