پروانه شویم گردِ شمعِ رفته‌ای

آقای اهری که پیشنهادش را داد، نمی‌دانستم چه کنم. خودم تبریز نبودم. مثلِ همیشه یادِ «احسان»(+) عزیز افتادم که همیشه زحمت‌ش می‌دهم. وقتی باهاش در میان گذاشتم، مثلِ همیشه اعلام آمادگی کرد همکاری کند. امروز دیدم آقای اهری دعوت‌نامه را زده‌اند به دیوارِ خانه‌شان. گفتیم ما هم سهمی داشته باشیم، لذا:

«کسانی که حاضر هستند در چلهمین روز در گذشت ” حسن سالکی نیا ” صاحب وبلاگ ( خدابیامرز ) بر سرمزارش با خانواده ایشان و خودشان  اظهار همدردی کنند با من به آدرس ایمیل (sadeghahari@gmail.com) تماس حاصل کنند تا برنامه ریزی کنیم .

لازم میدانم به عرضتان برسانم که همه هزینه های مرتبط را،( البت با اجازه خانواده محترم ایشان و جسارتن ! ) از جمله هزینه هتل برای عزیزان وبلاگ نویس از شهرستانهای مختلف و چند وعده غذا با ایاب ذهاب‌شان را به عهده میگیرم.»

 

با مهر و بیاد حسن (+)

از تمام دوستانِ ام.اسی و دیگرانی که حسن سالکی‌نیا را می‌شناختند، دوستش داشتند و از رفتنِ او غمگین هستند دعوت می‌کنیم تا با ایمیل آقای اهری تماس بگیرند که ان‌شاالله روز مقرر بی‌برنامه‌گی رخ ندهد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

* این دعوت‌نامه هیچ ربطی به «من» ندارد. احتمال حضورم در مراسم هم تقریباً صفر است بنابراین اگر موضوعیتِ «من» مطرح است کمافی‌السابق که اثراتش را در ختم قرآن دیدیم، می‌توانید با خیالِ آسوده در مراسم شرکت کنید.

اجرتان با خدا.

عکس از اینجا (+)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.