خاطرات خوب با جلیقه سحرآمیز

سری قبلی که رفته بودیم شمال، گرمای شمال به شدت مرا اذیت کرد. با اینکه آن موقع راه می‌رفتم ولی عملاً فلج و ناتوان شده بودم. همه از اثرات گرما روی بیماران ام‌اسی آگاهند. اگر نیستند همین دو جمله بالا کافی است تا بفهمند. خاطره‌ی خوبمان آغشته به رنجوری شد. سری دوم احمدرضا جای بسیار خوبی برای ما انتخاب کرد که اصلاً اثری از گرما نبود و در کلبه جنگلی‌مان خنک و شاد بودم. آن موقع درد داشتم ولی می‌توانستم هر چند دشوار اما راه بروم.

این سری اما دنبال ترفند گشتم و یادم افتاد که آن زمان که بچه‌های ام‌اس‌سنتر با دوچرخه از مشهد تا تهران را رکاب زدند صحبت از یک جلیقه بود. جلیقه‌ی نجات. جلیقه‌ی خنک کننده.

از فربد عزیز شماره شرکت را گرفتم و آقای مهربانی که با من صحبت کرد برادرانه کمک کرد راحت و بی درد سر، صاحب یک جلیقه‌ی سرمه‌ای رنگ خنک کننده بشوم. کار با این جلیقه خیلی خیلی راحت و بی هزینه است. یعنی شما فقط هزینه خریدش را می‌پردازید و مادام‌العمر صاحب چیزی هستید که می‌تواند حداقل ۸ ساعت شما را در گرمترین ساعات سفرتان چه داخل شهری و چه برون‌ شهری خنک کند و کمترین اذیتی نبینید. من دیگر نزدیک شب که شد، عملاً سردم شده بود.

قیمت این جلیقه وقتی من خریدم یعنی همین ماه قبل، ۱۸۰۰۰۰ تومان، با تخفیف ۵۰۰۰۰ تومانی برای بیماران ام‌اس بود که شد ۱۳۰۰۰۰ تومان. مدارکِ لازم هم که لازم هست خوب که ارائه کنید. بر اساس سایز بدنتان، صاحب یک جلیقه زیبا خواهید شد.

شرکت کولاک: ۲۲۹۵۶۹۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.