از مراتب عشق

 

از ابتدای امسال پاهایم به طرز دردناک و اذیت کننده‌ای اسپاسم داشتند خصوصاً در طول شب و یا بعدازظهرها موقع خواب. خواب؟ چیزی بود که در تمام این مدت تعریفش را گم کرده بودم. تنها وقتی می‌شد بخوابم که لحظه‌ای بعد از پیچ و تاب بسیار پاهایم در یکی از پهلو رها می‌کردند و البته کوتاه و مختصر، و البته بسیار حساس چون مثلا کافی بود نوک دماغم یا نوک گوشم بخارد یا بخواهم گردنم را خم کنم تا دوباره با جدیت و فشار به کارشان برگردند.

لاجرم ماه گذشته به ایمان عزیز ایمیل زدم، ماوقع را نوشتم و منتظر جواب ماندم. چرا به دکتر آیرملو یا صحرائیان ایمیل نزدم؟ دکتر آیرملو همان سال نود و یک چون برایم بوتاکس نسخه کرد و انجام ندادم دیگر به نامه‌هایم جواب نداد و دکتر صحرائیان متأسفانه دکتر مؤثری برای شخص من در این هشت سالی که تهرانم نبود و نیست و کاش بین تحقیقات و درمان یکی را انتخاب کند و جماعت عظیمی را راحت کند من‌جمله خودش.

القصه ایمان عزیزم سریع مثل همیشه جواب داد و من میان خواب و بیداری دردناک معمول ایمیل را خواندم و از پیشنهاد عجیب تزریق نخاعی باکلوفن سخت ترسیدم و برآشفتم و حتی جواب و تشکر هم ننوشتم. اف بر من!

جدیداً کتاب «از دولت عشق» کاترین پاندر را می‌خوانم و بله،‌ خواهرزاده‌ام مهدی پیشنهاد داده و خوب بالطبع آزمودم و چندباری جملاتش را تکرار کردم. خوب؟ 

چند روز قبل تصمیم گرفتم به دکتر صحرائیان ایمیل بزنم و چون حوصله تایپ نداشتم رفتم سراغ ایمیلی که به ایمان زده بودم تا کپی کنم و بله، ناخودآگاه جواب ایمان را هم خواندم و اگر ماست سیاه است ایمان هم در مورد تزریق نخاعی باکلوفن نوشته است! جواب ساده و شفاف درباره افزایش دوز باکلوفن و افزودن تیزانیدین یا تزریق بوتاکس و البته فیزیوتراپی صحیح بود. نمی‌دانستم آن خوانش عجیب مالیخولیایی از کجا آمده بود. از همان فردا دوز باکلوفن را زیاد کردم و خوب نتیجه عالی بود. خواب راحت چند شب اخیر و کاهش مشهود اسپاسم نتیجه مستقیم وردهایی بود که فقط دو یا سه بار قبل از خواب و در کمال استیصال میان دردناکی کش و قوس‌های پاهایم بر زبان آورده بودم. این یک واقعیت است، «شفا در بدن من شروع به کار کرده است.»

 

 

3 دیدگاه روی “از مراتب عشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.