7 دیدگاه روی “لعنت به دولت امید

  1. اینکه وهم شماست که همه میگن تولید کننده کثیف!!!(چرا کثیف حالا) و اما درود بر دولت امید که در این شرایط تحریمهای ظالمانه هم هنوز میتونه بدون چاپ پول حقوق کارکنانش رو بده و تعادل نسبی توی کنترل تورم ایجاد بکنه .شما چی می دونید از فشارهای سیاست خارجی ؟ از نشست ورشو از تصمیماتی که برای نابودی ومحو ایران به خیال خام خودشون گرفته اند توی چنین شرایطی که رهبر کشور هم از تمام جزییات خبر دارند لعنت فرستادن واخ و پیف کاردن کار سختی نیست توی تاکسی هم همین را می شنویم اوضاع برای همه سخت شده سفره ی همه کوچک شده مگر در طول تاریخ ۴۰ساله ی انقلاب همیشه در همین نوسان و بالا و پایین دنیا نبودیم؟استقلال غرامت دارد اگر همین امروز بشویم عربستان وهر چه شما میگویید اقای ترامپ اوضاع گلستان میشه و دردو دولت امید؟نمیشه دور کشور حصار کشید و بی تعامل با دنیا نان مردم را تامین کرد این تعامل هم گاهی با یک دنیای نسبتن زبان فهم ممکنه وگاهی در مقابل ظالم زورگویی مثل ترامپ ناممکن می شود.

          1. ما به نظام التزام داریم اولن ودوم موقعی که با یکی به سن پدرت اونجوری صحبت میکنی توقع داری گارپوز پاره کنیم برات؟ تو یک لعنتی رو روایت کرد و ما هم رحمتش کردیم دیگه کوچولو و موچولوتو از کجا در آوردی ادیب ؟پروین!شهریار

    1. سلام
      نویسنده مطلب اصلی من بودم. این دو خط از کل مطلبیه که نوشته بودم و در واقع نوشته های من نه سیاسیه و نه قصد داشتم به دولت بد و بیراه بگم. درددل و واگویه بود. حالا چرا خانم جعفری این دو خط رو با این تیتر کوت کردن، نمی‌دونم.
      من هنوزم به دولت امید و اصلاحات عقیده دارم بازم میرم پای صندوق رای. چیزی هم که شما، نویسنده کامنت، نوشتین کاملن از نظر من درسته. به نظر منم در این وضعیتی که هستیم، باید بهای استقلال رو بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.