جامعه و خانواده‌های ما باید این صحنه‌ها را ببینند

دکتر علیرضا زادبر:

«یک روز پیش از تجمع سازمانی در برلین مطلبی درباره حضور پررنگ پرچم همجنس‌بازان در تجمعات امسال نوشتم. تغییر نام از همجنس‌باز به همجنسگرا موجب تعدیل و انحراف اذهان جامعه از این عمل شنیع نمی‌گردد. پیش از انقلاب وقتی چپی‌ها می‌خواستند “حزب کمونیست” تشکیل دهند، می‌دانستند “مرامنامه کمونیسم” در جامعه دینی و معتقد ایران پذیرش نخواهد داشت و برای دوری از واکنش مردم برخلاف سایر کشور[ها] در ایران نام خنثی انتخاب کردند: حزب توده! معدود افراد مسلمان در حزب توده نیز تلاش داشتند بین اسلام و کمونیسم آشتی برقرار کنند، خودشان یا به تناقض پی بردند و یا پا پس کشیدند!
.
امروز هم عده‌ای اصرار دارند با تغییر نام از عمل شنیع لواط به واژگان انحرافی، مقابل واکنش و عصبانیت جامعه بمانند. مساله تفاوت جنسیتی که در افراد معدود پذیرفته شده با توجیه رابطه جنسی تفاوت دارد.
.
مجددا سوالم را که در پست قبلی مطرح کردم تکرار می کنم:
اولویت و فوریت جامعه امروز ایران، بهبود معیشت، ارتقا اقتصاد، مبارزه با فساد و مهمتر از همه تحقق عدالت اجتماعی است‌. حال پرسش این است در کجای مطالبات به حق ملت ایران این گروه همجنس‌باز قرار دارند که در تمامی تجمعات خارج از کشور پرچم‌داری می‌کنند و در برلین به سخنرانی می‌پردازند؟
.

جامعه ایران را به کدام سمت می‌برید؟»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.