موشک ناپلئون

دوشنبه آقای کواکبیان گفته «آقای روحانی مگر اصلاح‌طلب بود؟»

خب راست می‌گوید، اصلاح‌طلب نبود ولی نمی‌دانم چرا خاتمی «تَکرار» نمود و رفسنجانی آخرین زورش را زد تا روحانی رأی بیاورد. همه اصلاح‌طلب‌ها از صدر تا ذیل‌شون بسیج شدند تا کسی که به قول جناب کواکبیان «حتی حزبی ندارد» رئیس‌جمهور این مملکت شود. تا آخرین ماهها هم پشتش را داشتند بعد که دیدند انگار بدجور پاسوز شدند کم‌کم حرفشان را به قول حجاریان از دهان سلبریتی‌ها زدند که مردم ببخشید شکر زیادی خوردیم.‌

اوایل مهرماه هومن سیدی عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که دارد از روحانی جایزه می‌گیرد و روی عکس ضربدر قرمز کشیده بود. ساده انگاران خندیدند که یادش رفته رئیس‌جمهور عوض شده ولی در واقع او مثل همکار سابقم خیلی هم خوب می‌دانست چه می‌گوید. قرار بود روحانی نظام را سرنگون کند. آخرین سرمایه‌گذاری اصلاح‌طلب‌ها و دار و دسته نیویورکی‌ها بود که نشد. روحانی همه سوخت پیشران ناپلئونی‌ها را سوزانده است. این خشم و دست و پا زدن بیخود نیست.

الآن حتی سلبریتی‌هایشان را هم سوزانده‌اند. برای صفرچهار و انتخابات دور دوم دارند زور می‌زنند. احتمال قوی سال صفرچهار هولناک خواهد بود. دکتر حمید قدیری عزیز چه خوب تحلیل کرده بود پارسال. هولناک و سرنوشت‌ساز واقعی البته. و البته ید الله فوق أیدیهم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.