از کدهای آشنا

خانم ناهید وحدت شعار، فرزند علی جان وحدت شعار رئیس محفل ناحیه گنبد کارشناس ارشد تاریخ، در مصاحبه‌ای با آقای حسن ارشاد می‌گوید «آقا هر جا کسی گفت صلح جهانی بدانید بهایی است.» صلح جهانی یعنی جلوی آمریکا و استعمار تسلیم بشوی و بگویی ما تسلیم بیا نفت ما را ببر! (نقل به مضمون)

هه! بهایی‌هایمان را بشناسیم پس.‌

سالها پیش طی چند پست، که با تگ نقد یک دین می‌توانید پیدایشان کنید، به گزینه صلح جهانی در بهائیت نقد وارد کرده بودم. بی هیچ مطالعه‌ای به راحتی می‌شود فتیله پیچشان کرد. بعدها کتاب دیدار با تاریکی  نوشته حمید فلاحتی و مهدی فاطمی‌نیا را هم خواندم. کتاب تحلیلی و تبیینی خوبی است. از تاریخ تشکیل این دین تا بررسی احکام و روابط بهائیان با بیت‌العدل و هر چه برای آشنایی ساده اما اصولی با بهائیت نیازمندید را در کتاب می‌توانید پیدا کنید.   به تازگی با کانال استاد ارشاد آشنا شدم و بسیار استفاده کردم. مناظرات و نقدهای خوبی دارد که حاصل دوازده سال مطالعه، پژوهش و فیش‌برداری از تمامی کتب و مباحث آیین بهایی است.

نکته جالب در این مصاحبه‌اش با خانم ناهید وحدت شعار این بود که خود حسن ارشاد از تحلیل این خانم درباره صلح جهانی مد نظر جامعه بهاییت خوشش آمد. اینکه منظور بهائیان تسلیم شدن برابر غرب و اسرائیل است. خانم وحدت شعار در ادامه می‌گوید مطمئن باشید اگر براندازی نظام صورت بگیرد بهائیان صاحب قدرت می‌شوند. با وجودی که تعدادشان کم است اما اکثراً صاحب مقام و مدیر بوده و آمریکا و اسرائیل پشت اینها هستند.

گاهی بشر برای شلتاقی برابر خدا چه کارها که نمی‌کند. خدا آخر و عاقبت همه ما را بخیر کند و بر مسلمانی جان دهیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.