زن کشتزار است ۲

دیروز آقای قرائتی تفسیر آیه ۲۰۵ سوره بقره را می‌گفتند. در این آیه حق تعالی می‌فرماید: وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ ۗ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْفَسَادَ

ترجمه آیتی: و چون از حضور تو دور شود کارش فتنه و فساد در زمین است و بکوشد تا حاصل خلق به باد فنا دهد و نسل (بشر) را قطع کند؛ و خدا فساد را دوست ندارد.

همان ابتدا که آیه قرائت می‌شد با خودم گفتم چرا دشمن باید کشاورزی (حرث) را نابود کند؟ در حال توجیه بودم که آقای قرائتی گفت طبق تفاسیر منظور از حرث اینجا «زن» است. زن‌ها را به فساد و نهایتاً هلاکت کشانده و نسل را نیز نابود می‌کنند. مانند آنچه در جهان شاهدیم. زنانی که بازیچه سرمایه‌داری شدند و فحشا و فساد را تکثیر می‌کنند و نسلی تهی و بی‌بته تحویل جامعه می‌دهند، نسلی زنازاده و بی‌پدر. بی‌پناه و منحرف. محکوم به هلاکت.

کاری که می‌خواهند با زنان ما انجام بدهند و اسلام مانع بزرگی است برابرشان. این البته جدید نیست. کاری است که فرعون با زنان مؤمن یهود کرد و از آنها حیازدایی می‌کرد و به عنوان کنیز و برده جنسی استفاده می‌کرد و پسرانشان را زیر باز اعمال شاقه و شکنجه می‌کشت. حالا یهود/صهیونیسم همین رویه را در قبال جهان در پیش گرفته است.

چقدر آشنا، چقدر نزدیک.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.