رباعیات

* آن روزی که انقلابی‌ها ریخته بودند در توئیتر با رباتها می‌جنگیدند که دمشان گرم، اخطار دادم به‌شان که در ویکیپدیا دارند تاریخ‌سازی می‌کنند (+)، حالا تازه متوجه شدند.

در جنگ احد، گر چه روایت است مسلمانان عقبه را به هول غنیمت رها کردند، لیکن در جنگ نابرابر هم هر قدر نفراتت کم باشد باید تقسیم وظایف کرد. اعتراف تلخی است ولیکن، جبهه انقلاب تقسیم کننده ندارد.

** اسامی روزنامه‌های اصلاح‌طلب خیلی تأمل برانگیزند. مثلاً اربابشان غرب است اما اسم روزنامه‌اشان را گذاشتند شرق. اعتماد و هم‌میهن و الی آخر با شما.

همه هم از بیخ چرخنده هستند. تندروهای کندرو شده. ته کند شدن دور موتورشان هم که معلوم است چه می‌شود. جاهل هم شناخته نمی‌شود مگر به افراط و تفریط. من نمی‌گویم. مولای متقیان گفته.

 

3 دیدگاه روی “رباعیات

  1. سلام سوسن‌جان
    من یه وبلاگی رو می‌خونم که نویسنده‌ش زن و شوهر هستند. نمی‌‌تونم بگم که همه افکارشون رو صددرصد قبول دارم ولی طبق نوشته‌هاشون دارن با سرسختی و شجاعت و ایمان و ایمان و ایمان به اعتقاداتشون عمل میکنن و بهشت را شایسته چنین افرادی می‌دونم😭 و با خواندن آنحا از خودم و اینهمه بی‌عملی شرمنده میشم‌. آدرسش رو برات میذارم شاید دوست داشته باشی:
    shagerdbanna.blog.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.