بزنین سوت پایان رو دیگه!

رییس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: «به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که اتاق بازرگانی به پناهگاه سیاسیون‌ تبدیل شود و صادقانه معتقد هستیم که باید سوت پایان انتخابات را همه به صدا در بیاورند.»

(امروز ۱۹تیر)اون بالا سمت راست

در ادامه سلاح‌ورزی گفت: «حقیقت این است که ما فعالان اقتصادی در بخش خصوصی بیش‌ازپیش و بیشتر از سایرین از اهمیت و ضرورت امنیت به عنوان یک مولفه مهم و حیاتی برای سرمایه‌گذاری و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار آگاهیم و در همین راستا قدردان زحمات همه حافظان امنیت کشور بوده و دست آنها را به گرمی می‌فشاریم و یاد و خاطره همه شهدای حافظ امنیت داخلی و خارجی به‌ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

رییس اتاق ایران در ادامه تصریح کرد: اقدامات و تحرکات معاندان و براندازان و تجزیه‌طلبان در گذشته به‌جز خسران و ضربه زدن به منافع ملت و بی‌اعتباری‌شان در محکمه فهم و وجدان ایرانیان، ثمری برای بانیان و عاملان و حامیانشان نداشته و نخواهد داشت.»

 

به خدا اینها را سلاح‌ورزی گفته. شما هم خنده‌اتان گرفت؟ خودش اما بی‌که خنده‌اش بگیرد گفته. فردا پس فردا دیدید عکسش در آمد حاج قاسم سلیمانی پیشانی سلاح‌ورزی را ماچ می‌کند تعجب نکنید. حتی از رهبر چفیه و انگشتر هم گرفته. مرگ بر ضد ولایت فقیه اصلاً. مرگ بر هر کی سنگ می‌اندازد جلوی چرخهای اتاق بازرگانی! مگر باشگاه استقلال است یتیم گیر آوردید.

ها!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.