صورتی سلیمانی

البته که مهمانهای برنامه مهلا اتفاقی دعوت نشدند، اما ندیدم کسی توجه کرده باشد به دختر سردار دلها! که بیاید و سخن بگوید از سرداری که قاتل سفاک و خونریز را سر سفره‌اش می‌نشاند یا بمب‌گذار خانه‌اش را می‌بخشد و حتی در مجلس ترحیم پدرش می‌بیند و به روی مبارکش نمی‌آورد.

اما نظام جائر را ببین! رهبر را ببین! مخالفانش را حصر خانگی کرده، خاتمی را داخل آدم حساب نمی‌کند. قاتل‌های تشجیع کننده مردم را به جرم کشتن روح‌الله و حسین و دانیال اعدام می‌کند. بهائیان را حبس می‌کند. فعالهای محیط زیست را به جرم جاسوسی می‌گیرد. اعدام پشت اعدام. ظلم ظلم. آدم از کجایش بگوید کجایش را نگوید؟

بله خانم فاطمه خانم! فقط آرایش شما نبود که با به اصطلاح مکتب حاج قاسم نمی‌خواند. اینکه حواستان نبود و امیدوارم نبوده باشد چی می‌گویید، در چه زمانی و با چه کسانی، نشان می‌دهد که مکتب‌سازی از حاج قاسم کار یلخی بوده. مثل همه ارجاعات ناقص و قطعه قطعه شده. سلیقه‌ای. صورتی. دختر پسند.‌

 

2 دیدگاه روی “صورتی سلیمانی

  1. سلام سوسن جان خوبی الحمدلله
    اغلب اوقات موقع دعا بیادت هستم از خدا میخوام بهترینها برات مقدر بشه من ک آدم قابلی نیستم اما خیلی بیادتم
    چندباره میخوام کامنت بگذارم قسمت نمیشه
    ممنونم برای مطالب مفیدت خیلی از تحلیل هات استفاده میکنم فقط گاهی چون چیزی از ماجرا نمیدونم و شما مخلص کلام رو نوشتی اول باید برم سرچ کنم بعد میام تحلیلت رو میخونم خدا خیرت بده ممنونم
    الان ک سرچ کردم دیدم این جریان برای فاطمه سلیمانی هست
    سوسن جان برام دعا کن خیلی محتاج دعات هستم

    1. سلام. امروز عصر یادت بودم اتفاقاً که چند وقته نیستی. الحمدالله که هستی و ممنونم بابت دعاهایت.
      خیلی لطف کردی اصلاح می‌کنم 🌹 چون زیاد دنبال مکتب سردار نیستم نمی‌دانم چند دختر و پسر دارند. پس بهتره برم مطالعه کنم ببینم در بیت رقیب چه خبره.
      بینهایت ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.