جابجایی جلاد و شهید

جان کربی در مصاحبه زنده با بغض و گریه گفته: «نگاه کردن به این تصاویر بسیار سخت است. اینها انسان هستند، عزیران خانواده هستند، برادران و خواهران هستند، … من را ببخشید..»

کسی نوشته: «اشتباه نکنید این اشک‌ها برای ۲۴۳ هزار کشته در افغانستان توسط آمریکا نیست! برای ۱۱۲۰۰۰۰ کشته در عراق هم نیست! و برای ۶۱۳۴۰۷ کشته در سوریه نیست! و برای قتل عام کودکان در غزه هم نیست!

بلکه اشک تمساح برای ۱۲۰۰ کشته اسرائیلی‌ست!»

 

بعد پیروان اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی بحث می‌کنند که اگر پیامبر اکرم صلوات الله علیه یا امیرالمومنین علیه‌السلام بود آیا بلاگر لختی را می‌انداخت پشت وانت؟ خیلی جدی بحث می‌کنند که امام خمینی فلان کرد و رهبر بیسار گفت.

قلب انسان به درد می‌آید در منطقه صفین. اینجا، اکنون کربلای صفین است. قرار نیست بعدش خوارج قیام کنند، خوارج هستند. نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید برافراشتن پرچم فلسطین و حمایت از طوفان الأقصی «جرم» تلقی خواهد شد بعد خوارج نگران تکفیر جنین توی شکم زن غاصب فطرتاً سرباز رژیم صهیونسیتی هستند و به خط. افتادن وجهه اسلام در جهان!

اگر «لا حکم الا لله» اصل باشد که نباید استعماری در جهان می‌بود و نباید فلسطینی اشغال می‌شد که نوار غزه‌ای ساخته شود. که روزی استحمار شده‌ای چون شما دلش برای مهدور الدمی بسوزد و نگران خدشه به ساحت منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد بشود و وجهه اسلام رحمانی.

اکنون، اینجا باید بوسه «بر پیشانی و بازوان جوانان فلسطینی» زد و کسی نمی‌تواند از آن دیوسیرتان مظلوم بسازد مگر اینکه قلبش با آنها باشد. هیچ گرد و غباری نیست، حق و باطل کاملاً آشکار است.

 

2 دیدگاه روی “جابجایی جلاد و شهید

  1. سلام
    برن به جهنم که از بدو تولد جاشون همونجاست. دلم می خواست من هم به فلسطینیها کمک می کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.