موتیفات بی رقم بی شماره

تمام این صفحه به آیه آخر صفحه ختم می‌شود که چگونه مشرکین و مکذّببن بر لبه آتش ایستاده‌اند. در واقع همه انبیاء که خودشان را به آب و آتش زدند، از حقیقت همین ‹صحنه» است. آن طبیب دوره گرد تا سرهای بالای نیزه. بله! «بهشت زوری» است!

هنگامی که آیه « و إنَّ جهنَّم لَمَوعدهُم اجمَعین لها سبعه ابوابٍ لِکلِّ بابٍ مِنهم جُزءٌ مَقسومٌ ؛ دوزخ میعادگاه همیشگی ایشان است که هفت درب دارد و برای هر دربی سهم معینی از ایشان خواهد بود» (حجر:۴۴) نازل شد، رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ به صدای بلند گریست، و اصحاب او از گریه آن بزرگوار گریستند امّا نمی‌دانستند جبرئیل چه به او فرود آورده است، و (از هیبت پیامبر) هیچ یک توان آن که با او سخن بگویند نداشتند، و پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ چنان بود که چون فاطمه ـ علیها السلام ـ را می‌دید شادمان می‌شد، به همین جهت سلمان به خانه فاطمه ـ علیها السلام ـ رفت تا او را از قضیه آگاه سازد…

حضرت فاطمه ـ علیها السلام ـ عرض کرد: «ای پدر فدای تو بشوم چه چیزی موجب گریستن شما شد؟» پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ از آیه ای که جبرئیل فرود آورده بود به او خبر داد، فاطمه ـ علیها السلام ـ چون آیه را شنید چنان گریست که بر زمین افتاد، و پیاپی می‌گفت: «وای، وای بر کسی که در آتش دوزخ افتد…»

اینکه قوای سه‌گانه و به قول خودشان ۲۷ نهاد مرتبط با ججاب توپ امر به معروف و نهی از منکر را به هم حواله می‌کنند و مرتب آمار می‌دهند که فقط فلان درصد ناچیز کشف حجاب کرده پس حساب سرانگشتی هم بکنی نمی‌ارزد سازمان ملل صهیونیستی را دلخور کنیم و «توسعه پایدار» اوچ شود پس آقا کنار بیایید اینها فرزندان همان خوانین هستند که اعتراضشان به سختی معیشت به کشف حجاب انجامید که آن هم آح اِنگزه.

نگذاریم بچرند؟ خب بگذارید بچرند، ما هم سعه صدرمان آح انگزه! دست دوستی لیبرال و نولیبرال را گرمتر می‌فشاریم و کارگر تورم آفرین پر حاشیه برود شکر کند نرخ بیکاری در این دولت آآح انگزه شده. توجیه شدید؟

بشوید. ما علما و فقهای عظام را توجیه نمودیم. چه برسد به آقای علم‌الهدی یا جناب مروی‌شان. می‌ماند «حرفهای تکراری» رهبر که سپردیم سانسور کنند. شما مردم هم خوش باشید. عادت کنید ما به نجاست گردشگران پاک محتاجیم.

چرا توجیه نمی‌شوید؟

حوادثی از طرف خدا می‌تواند به جایگزین شدن امت دیگری به جای ما در آخرالزمان منتهی شود.

دلخستگان ظهور! به گوشید؟

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.