إِنَّنِی مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ

یکم: در آیه  انعام: ۱۶۱ این صفحه می‌فرماید «بگو: محققا مرا خدایم به راه راست هدایت کرده، به دینی استوار، همان آیین پاک ابراهیم که وجودش از لوث شرک و عقاید باطل مشرکین منزه بود.»

حالا تصور کنید که حضرت ابراهیم علیه‌السلام شیعه حضرت علی علیه‌السلام است. در واقع حضرت محمد صلوات الله علیه و آله و سلم بر دین کسی است که خود شیعه وصی اوست. همین‌قدر پیچیده و باغ پرتقال تامسون صادراتی‌طور.

این صفحه از قصای روزگار در روز تولد امام علی علیه‌السلام در ویراستی منتشر شد و می‍خواستم این را بنویسم که کظم پیشه کردم ماند برای امروز.

دوم: علیرضا این را چند هفته پیش کشیده که بدن انسان با سیستم خونرسانی‌اش است. با عدد ۷۴. به مادرش گفته این شخص خون به سرش نمی‌رسد چون خونش ۷۴ است. سپس رفته یک سرنگ، عدد ۴۶ و یک ضربدر در سر بنده خدا کشیده و به سیب گفته دکترها بهش آمپول زدند اما خونش. آمد پایین و مُرد.

سیب پرسیده چرا بعد از آمپول دکترها، خونش آمده پایین؟ گفته چون ازش خون گرفتند [برای آزمایش لابد].

بمیرم برای خاطره بدت عشقیم.

سوم: همیشه از بچگی این شنل بنفش اعیانی پادشاهان را که می‌دیدم، برایم آن لکه‌های سیاه در بخش داخلی و سفید شنل سوال برانگیز بود. تا اینکه در ویسگون، برای ویدئویی درباره «قاقم» جستجویی در نت کردم. پوشش قاقم، در زمستان سفید  و انتهای دمش سیاه است. در واقع وجود آن انتهای سیاه دم قاقم سفید بینوا، نشانه اصالت پوست قاقم است.

و جالب اینکه در داستان‌های شاهنامه نخستین شکار قاقم برای بهره‌گیری از پوست آن به هوشنگ نسبت داده شده‌است.

چهارم: روز سوم بهمن برنامه سمت خدا با حضور کارشناس برنامه یعنی آقای نظافت در حرم حضرت امام رضا علیه‌السلام ارائه شد. درباره چی؟ منویات متولی حرم جناب آقای مروی. چگونه؟ با بررسی خطبه‌های امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام درباره دشواری امر به معروف و در کل آفا جان ول کنید.

در میان بحث اشاره کرد که در تابستان امسال که مبلغین و طلاب به دیدار رهبر انقلاب رفته بودند حضرت آقا یک کلمه درباره حجاب سخن نگفت و فقط از جهاد تبیین سخن گفته.

این تصاویر متن سخنرانی رهبر انقلاب در آن دیدار است که صراحتاً درباره «استحاله فرهنگی» و سیلی که از بی‌توجهی به آن خواهید خورد و «تهاجمی» بودن در مقابل منطق غلط معاندان سخن گفته‌اند. یعنی دقیقاً خلاف آنچه آقای نظافت برای توجیه برنامه تولیت حرم امام رضا علیه‌السلام با آب و تاب بیان کرد.

دروغ و تحریف و زیر پا گذاشتن احکام قطعی پروردگار در برنامه سمت خدا در حرم امام معصوم.

پنجم: مرض هوش مصنوعی چنان در بین بچه شیعه‌های بیسواد رواج پیدا کرده که هوش از سر هوش مصنوعی هم پرانده. از چفیه وهابی حضرت علی علیه‌السلام و لباس ست و برند دلربای زوج بیت پیامبر اکرم صلوات الله علیه که بگذریم، من در شگفتم از قرص احتمالاً بهشتی رشد امام حسن مجتبی علیه‌السلام که ماشاءالله یلی بوده برای خودش وقت تولد امام حسین علیه‌السلام.

چه محفل معلایی برای این انحرافات عقیدتی برگزار شده بود در توییتر که بماند. فاجعه است.

 

ششم: کَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِی ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزِیزٌ

خدا مقرر داشته که: البته من و پیامبرانم پیروز مى‌شویم. زیرا خدا توانا و پیروزمند است. (مجادله:۲۱)

امّا اگر سستى و تفرقه و نافرمانى پدیدار شد، شکست حتمى خواهد بود، «حَتَّى إِذا فَشِلْتُمْ وَ تَنازَعْتُمْ فِی الْأَمْرِ وَ عَصَیْتُمْ» « (آل عمران: ۱۵۲)

إِنَّنِی مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ (طه: ۴۶)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.