رئیسی از عملکرد تمام کابینه‌اش رضایت کامل دارد

«ارز به عنوان ابزار خرید خارجی، جزو منابع عمومی و متعلق به همه مردم است و اگر صرفاً کسی را که موفق به صادرات کالای نهایی می‌شود، مالک تام ارز بدانیم، خلاف عدالت رفتار کرده‌ایم.»

متن کامل (ارز و عدالت)

پیشنهاد می‌کنم حتماً مطالعه کنید.

 

4 دیدگاه روی “رئیسی از عملکرد تمام کابینه‌اش رضایت کامل دارد

  1. سلام
    ۱- گمان کردم از اینکه مطلب جدیدی خواندید که از آن اطلاع نداشتید، لذت بردید و تشکر کردید. چون خودم به کنایه و تمسخر حرف نمی‌زنم، شاید درکش هم برایم کمی مشکل باشد.
    ۲- شاید اطرافیان و بزرگان شما مانند حضرتعالی کم اطلاع و پرادعا باشند😁. اینکه خودتان را دارای صلاحیت برای تعیین وجهه تاریخی وقایع می‌دانید بسیار جالب و بامزه است. مطلبی که عرض کردم از کتاب تاریخ وقایع مشروطه در تبریز نوشته آقای دکتر خیری مطلق بود و در کنگره سالانه پاسداشت مشروطه توسط آقای ثمانی خوانده شده بود. اگر نقدی بر این اساتید دارید، نامه‌ای به دبیرخانه کنگره بزنید و تاریخ را اصلاح کنید.

    ۳- به عنوان یک تبریزی، کم توجه به محیط و فرهنگ محل زندگی خودتان هستید. توی ورزشگاه آزادی، ۴۵ هزار تماشاچی تراکتور همزمان این سرود رو می‌خوندن. جزو شعارهای مهم هوادارن تراکتور است و در ورزشگاه تبریز هم مشهور است.

    ۴- موفق و موید باشید 💐

  2. مجددا سلام و ارادت
    بله قطعا
    برای نوشتن گزارش عمومی در رسانه باید از بزرگان هر حوزه و منابع معتبر اون موضوع نقل قول کنیم. مآخذ معتبر باعث افزایش اعتبار جستار میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.