سیره اهل و عیال انبیایی

یک بنده خدایی چند روز پیش در حمایت از قالیباف نوشته بود دخترش شوهر کرده و دیگر تحت کنترل پدرش نیست که بگوید ترکیه برو یا نرو، سیسمونی ترک بخر یا ایرانی. امروز دیدم نوشته پسر نوح با بدان بنشسته، قالیباف گناهش چیست؟ زنش هم زن نوح و لوط. خودش هم ۴۰ سال کار کرده مال و منال جمع کرده مثل همه.

نوشتم فلانی گیرم حرفهای شما درست، خودش چرا مثل حضرت نوح و لوط رفتار نمی‌کند دلمان خوش باشد؟ نکند مسئولام مملکت ما مثل حضرت یعقوب علیه‌السلام هستند که ۴۰ سال زن و بچه ناخلفشان را تحمل می‌کنند، اُف هم نمی‌گویند؟

چقدر مصرف ماست زیاد شده در مملکت.

آقای سید فخرالدین موسوی هم از لج رسایی و رائفی‌پور نگران هجمه خارجی داخلی برای سلب عنوان «انقلابی» از مجلس قالیباف شده. گفتم همان روز و جلسه‌ای که رهبر انقلاب با مجلسیان دیدار داشت، قبل جلسه قالیباف یقه ولی فقیه را گرفته بود که بچه‌ها دلخورند شما گفتید به نماینده‌ها نیامده در عزل و نصب‌ها دخالت کنند. قالیباف انتظار نداشت رهبر انقلاب علنی کند که قربونش برم کرد.

از حقوق ناچیز نمایندگان مجلس هم چه بگویم جز اینکه خجالت بکش کارگر! برآورد حقوق ۳۵ تومنی کردی برای خودت؟ شرم بر تو و دستان پینه بسته‌ات. گستاخ!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.