عباسیان برای ابقاء سیاسی دست به هر کاری می‌زنند.

خبر: «مهسا قربانی اولین داور معرفی شده در شهرآورد

خداداد افشاریان اعلام کرد که دیدار دربی پایتخت با فناوری کمک داور ویدیویی و یک داور زن برگزار خواهد شد.»

چندین بار نوشتم که خیال باطلی بافتیم که از موشک‌های ما می‌ترسند. در اغتشاشات فواحش باج سنگینی برای بازی فوتبال ایران در حام جهانی قطر به فدراسیون جهانی فوتبال دادیم. وقتی در دلمان برای جلوگیری از ورود اینترنشنال به قطر عروسی بود، در واقع رئیسی، قول و قرارهای دیگری داشت می‌داد که اگر هر کسی غیر او رییس‌جمهور بود، قیامی سنگین‌تر اکنون در کشور بر پا بود.

چندین بار نوشتم که آره بابا رئیسی عکس حاج قاسم را در سازمان ملل برد بآلا، آره بابا وزیر خارجه بلژیک که گیسو بریدی همه عمر پشیمان خدمت امیرعبداللهیان رسیدی. چه‌ها نوشتیم و چه به این هماهنگی دیپلماسی و میدان بالیدیم. تا اینکه غبارهای فتنه خوابید و کم‌کم مشخص شد هیچ غیرت و همیّت و اراده‌ای در قوا و مسئولان برای برخورد و جمع کردن فواحش در سطح کشور وجود ندارد که هیچ، آرام آرام از ورزشهای کوچولو شروع کردند به در آمیختن مربی و داور و فردا فیزیوتراپ و ماساژور و غیره تا تیتر بزنند به یاد نحسا کوموله مهسا قربانی داور شهرآورد می‌شود.

چه هیجان‌انگیز.

فکر کردند مکشوفه‌ها رای خواهند داد که غلط کردند و روی قانون اساسی و فتوای ولی‌فقیه ایراد سخن کردند و دیدیم که جز خورشید خانوم که از آلمان احساس وظیفه کرد و خودش را به حسینیه ارشاد رساند به هیچ ورشان حسابشان نکردند.

آمما، رئیسی کمر همتش را بسته و به وضوح شعار «فرق می‌کنه کی رئیس‌جمهور باشه» را به حقیقت و واقعیت چسبانده پیش می‌تازد.

وقتی سر و صدای مجازی بلند شد تیتر یکهو عوض شد که:

«رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

بدون شک دربی با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد و یکی از داورانی که در اتاق VAR خواهد نشست خانم مهسا قربانی خواهد بود و به تیم داوری کمک خواهد کرد.

فیفا هیچ الزامی را برای ما در خصوص حضور داوران زن نداشته است اما با توجه به اینکه لایسنس اتاق VAR را دارد در این دیدار به تیم داوری کمک خواهد کرد. او یکی از داوران با ارزش کشورمان در بخش بانوان است که تصمیم گرفتیم از او هم استفاده کنیم.»

 

آقای مهندس محمدتقی رادمان نوشته: «می‌دانید چه‌ چیزی در این تیترها و خوشحالی داور زن از تابوشکنی بسیار آزار دهنده است. آنچه که بسیار آزار دهنده است  در حاشیه بودن ورزش بانوان حتی برای خود بانوان است.

آنقدر که این میدان بازی مردان برای عده‌ای جذاب است، خود ورزش زنان برای زنان مدعی زن زندگی، جذاب نیست. ورزش بانوان زمانی جذاب می‌شود که بتوانند نکته‌ای برای تحقیر و به وجود آوردن حس محدودیت در زنان پیدا کنند وگرنه چرا باید این اتفاق هیجان انگیز باشد؟

ادعا دارند به اصرار و اجبار فیفا است، خوب شما چرا ذوق مرگ و هیجان‌زده می‌شوید؟

آری برای ابقاء سیاسی دست به هر کاری می‌زنند .

عباسیان برای تثبیت قدرت سیاسی از ایرانی‌هایی که در دوران تزلزل حکومت به داد آنها رسیده بودند هم عبور کردند .

اما دولت رئیسی برای تثبیت خود نه فقط در حال عبور از افراد ارزشی و انقلابی، بلکه در حال عبور از ارزشهایی است که برایش صدها هزار جوان و انسان پاک و غیور و از بهترین‌ها جان و خون داده‌‌اند . 

از دید من حداقل در عرصه‌ی فرهنگی ناپاکترین دولت بعد از انقلاب همین دولت است . 

تمام.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.