من می‌گویم این هم کار خودشونه!

»کیت میدلتون، شاهدخت ولز و همسر ولیعهد ویلیامز در اواسط ژانویه و همزمان با بستری شدن شاه چارلز در بیمارستان، تحت عمل جراحی شکم قرار گرفته بود و موضوع سلامتی کیت میدلتون از چندین هفته پیش تاکنون همچنان منشأ نگرانی‌هایی در بریتانیاست.»

«دوست «با افتخار اصلاحطلبم.» براندازم، هفته گذشته عصبانی بود که امام خامنه‌ای گفته آمریکا رو به افول است و نوشت صبر کنید کیت میدلتون بیاید سر قدرت جای ملکه نفله را بگیرد حالتان را می‌پرسم. خب پس کودتای ۲۸ مرداد را قبول دارید. الحمدالله دارد این.» (+)

دست خودم نیست کامشین عزیزم که یادت افتادم و یاد آن نوشته‌ات در مهر امسال. خب وقت شعر و شاعری نیست ولی من از یادت نمی‌کاهم است اصلاً. بگذریم. حالا به نظرت چه می‌شود؟ تحلیلی در این چند وقتی که کیت  عزیزتان غیبش زده به ذهنتان خطور کرده؟ آیا همچنان که در جریان کودتای ۲۸ مرداد، آمریکا به انگلیس و در واقع ملکه جوان کمک کرد، با دیالوگ‌نویسی می‌تواند کمکشان کند؟ چون خود احمقشان با فتوشاپ گند زدند و کیت پیغام کتبی داده «مثل بسیاری از عکاسان آماتور من هم گاهی اوقات ویرایش عکس را تمرین می‌کنم.»

 

5 دیدگاه روی “من می‌گویم این هم کار خودشونه!

  1. کامشین جونم وقتی کامنت مثلاً دلجویی‌ات را اعلام می‌کنی خصوصی کنم انتظار نداشته باش کامنتهای دیگرت عمومی بمانند.
    جای نگرانی برای من نگران ملکه کیت آینده پیش‌بینی‌ات باش گلم.
    من که گم نشدم.

    1. ای بابا…
      من اگر دلجویی بودم برمی داشتم مثل آدم بهت زنگ می زدم. اینجا “مثلا” کاربردش زیادی است. وقتی گفتم کامنت هام را حذف می کنی، کامنت های پارسال بود که بعد از ارسال دیگه ندیدمشون.
      یادم کردی گفتم ندا بدهم که ببینی پستت را خوانده ام. کیت میدلتون هم فقط ملکه آینده پیش بینی هام نیست. پرنسس ولز هست و منهم بهش وفادارم. ده سال عمرم را که بیخود حرام نکرده ام که الان وفای به عهد نکنم خواهر. این هم برای اینکه شائبه ای باقی نمونه.

      1. من هم کامنتی که «دلجویی» نبود را منتشر کردم. هیچکدام از کامنتهای پارسالت، تا همان زمان که با خانم دایان دل به دل داده بودی پاک نشده، بعد از اینکه گفتی کامنت مذکور را خصوصی کنم بقیه کامنتها اسپم شدند.

        خب،. حالا که پرنسس جونتون گم شده تحلیلت برای آینده کینگ دامتون چیه؟ مشکلت هنوز همونه که تند می‌خونی و نمی‍گیری اصل مطلب رو.

  2. والله سلطنت بر حق آل ویلیام فاتح هزار سال بوده، به یاری و لطف حق چند صباح دیگه هم خواهد ماند تا به حول وقوه الهی امام زمان بیاد و دخل همه را بیاره!
    تا آن موقع ما تند می خوانیم و رد می شویم چتر هم نگه می داریم بالای سرمون تا سایه نایب بر حق امام زمان یک وقت خدای نکرده ناکارمون نکنه.
    جدا از این حرف ها، سال نو مبارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.