دیشب فریاد یاحیدر در کل منطقه پیچید*

بدون ویرایش از کانال آقای میلاد رضایی @IRAN_CITYOFSUN

«تحلیل اختصاصی

 

سالها در رسانه ها می‌گفتند که مثلا حملات حافظ اسد به اسرائیل تبانی بوده است ،بعد گفتند حملات صدام تبانی بوده ، بعد گفتند حملات حزب الله در تبانی کامل با اسرائیل انجام می‌شود ، بعد گفتند حملات حماس در تبانی انجام شده است ،اخیرا هم می‌گفتند که حمله یمنی ها با تبانی انجام شده و از امروز صبح میگن که حملات ایران به اسرائیل تبانی بوده است .

دلیل این حرف ها رو میدانید چیه؟ دلیلش این هست که نمی‌توانند اقرار کنند اسرائیل در تمام این حملات ضربه خورده است و این ضربه هربار بخشی از هیمنه اسرائیل را شکسته است و اسرائیل یعنی نماینده هژمون غرب واین تمام چیزی بود که دیشب ایران آن را نابود کرد.

همه این جماعت از عمد این حرف ها رو می زنند ، اکثر اینا جزو یگان های سایبری اسرائیل و عربستان و امارات هستند

 

ما در منطقه ای هستیم که همزمان با پخش زنده نسل کشی در رسانه ها طی ۶ ماه گذشته، تنها هدف کشورهای منطقه حفاظت از اسرائیل به مدت ۷۰ سال بوده است و آنها در مواقعی حتی از آمریکا هم تدارکات حیاتی بیشتری به اسرائیل داده اند

در تمام این سالها یک جبهه علیه اسرائیل جنگید و همه آنها مبارزه را علیه این جبهه در رسانه ها جلو بردند

این یک موضوع شیعه و سنی نیست، اگر اینطور بود، ایران غزه را از دوران مقاومت با تیرکمان نجات نمی داد یا حتی بعد از حوادث سوریه حماس را جایگزین میکرد، اگر موضوع فقط ملی بود ایران آبروی خود را به خطر نمی انداخت و ساختار نظامی ایجاد نمی کرد که بتواند ۶ ماه در برابر تمام هژمون غرب مقاومت کند و حداقل یک شهر کوچک مانند غزه توسط اسرائیل اشغال می شد. اما اسرائیل حتی چنین کار کوچکی را هم نتوانست انجام بدهد

آنچه سران کشورهای منطقه ما می خواهند این است که فلسطینی ها با یک تیرکمان مقاومت کنند، هر روز با مذاکره به ویرانی های بیشتری کشیده شوند و شما از هزاران کیلومتر دورتر برای خدمت به غرب و اسرائیل به سالن های کنفرانس مجلل هتل های غربی دعوت شوید ، برای زنگ تفریح بسته های حمایتی کفن بسازید.

رهبران منطقه کسانی هستند که در اوج حمایت تمام عیار از اسرائیل سعی می‌کنند با فرستادن کفن میت در سایزهای مختلف و بیسکویت های تاریخ گذشته، وجدان جامعه خودشان را راضی کنند و به برکت غرب به حفظ ساختار قدرت قبایل وحشی قدیمی خود ادامه دهند.

نمیدونم یادتون میاد یا نه اما من به یاد دارم در گذشته نه چندان دور ، فلسطینیان با تیرکمان لاستیکی تیراندازی می‌کردند، عراق در اشغال بود ، شایعه می‌شد که هر لحظه ممکن است به ایران و سوریه حمله شود، غزه حداکثر می‌توانست چند خمپاره شلیک کند، اسراییل به راحتی هرجایی حمله می‌کرد و همه را می‌کشت و معتقد بود پس از توافق اسلو در کرانه باختری برای همیشه باقی می ماند.

اما در این سال‌ها فقط ایران بود که به دنبال هدف تمدنی خود بود و به دستور پیرمرد هادی خود که گفت اسرائیل باید از روزگار پاک شود سعی کرد همه چیز را تغییر دهد.

سالها گذشت و ایران تلاش خود را انجام داد

امروز عده از شاگردان کم تعداد ایران با سلاح های سبک در غزه شاهکار کردند و در جنگ زمینی اسرائیل هسته ای که خود را جزو چند کشور برتر حوزه نظامی معرفی کرده بود، به طور کامل شکست دادند ، حزب الله شمال فلسطین اشغالی را به یک منطقه متروکه تبدیل می کند و یمنی ها تازه یک سال بعد از فراغت از جنگ ۸ ساله با تمام دنیا توانستند مسیر های حیاتی اقتصاد دشمنان خود را مسدود کنند و مردان انصار الله شاگردان دیگر ایران کسانی هستند که برای اولین بار در ۸۰ سال گذشته نیروی دریایی آمریکا را شکست دادند.

در انتها ایران بزرگترین حمله را انجام می دهد و با وجود حمایت ۴ کشور دیگر موفق شده بزگترین شکست تاریخ اسرائیل را به او تحمیل کند و خسارات سنگین فراوان، بر لایه های پدافند دفاعی به اصطلاح غیرقابل نفوذ اسرائیل وارد می کند.

اکنون،هژمون تازه تاسیس ایران و یارانش از سطح آستانه راهبردی که سال های قبل توسط خوش‌بینانه ترین کارشناسان پیش بینی می شد، فراتر رفته است. از این به بعد، عصر موشک‌ها، دوران شجاعان و آماده‌ترین فرمانده هاست دهه‌های آینده زمان شکوفایی ایران بزرگ و یارانش است.

همه این اتفاقات و اتفاقات آینده نشان داده است که چه کسی جمهوری انیمیشن ساز است و چه کسی مستقل در مقابل هژمون های برتر شرق و غرب ایستاده است.

لعنت خدا بر کسانی که با آمریکا و اسرائیل همکاری می کنند و ۷۰ هزار نفر در غزه را می کشند و علیه صداقت ایران و متحدانش و تلاش آنها برای حمله به اسرائیل شبهه می اندازند.»

 

*تیتر از آقای میلاد رضایی

کاریکاتور را من اضافه کردم. از شهید ناجی علی (۱۹۳۸–۱۹۸۷) کاریکاتوریست فلسطینی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.