موتیفات انتحاری

اشتباه نکنید! این وبلاگ برای نوشتن داستان ایجاد نشده است! از همان روزهای نخست، از مذهب، از جامعه، از سیاست و اقتصاد و الی آخر نوشته‌ام و باز هم خواهم نوشت! پس خودتان را خسته نکنید! کسی حق ندارد برای سوسن جعفری خط و نمط تعیین کند!

 

۱. پروردگارا! این موهبت را نصیب من بگردان که در هر زمانی، توانایی‌ی بازشناختن حق از ناحق و سره از ناسره را داشته باشم.

۲. پروردگارا! تو خود بیزاری جسته‌ای از کسانی‌که می‌گویند ایمان آوردیم و سپس گمان می‌برند که آزموده نخواهند شد، بنابراین از تو می‌خواهم مرا از مردمی قرار دهی که شنیدند و ایمان آوردند و بر ایمان ِ خویش ماندند تا زمانیکه مرگ ایشان را در برگرفت.

۳. پروردگارا! در زمانه‌ای زندگی می‌کنم که تنها تفاوت‌اش با هزار و چهارصد سال پیش همان هزار و چهارصد سال گذشتن‌اش می‌باشد و لاغیر. پروردگارا ایمان دارم به یگانگی‌ی تو و نبوت محمد (ص) و امامت امامان معصوم و یقین دارم به معاد و شهادت می‌دهم بر عدل ِ تو. همان‌گونه که اگر هزار و چهارصد سال ِ بعد از این نیز اگر می‌بودم، بر همین بودم. حتی اگر مرا شخصی نادان و مرتجع و امّل بدانند!

۴. ای مردم! به خاطر بسپارید و اگر راه‌تان از من جداست، از من جدا شوید! من همان‌گونه که به توحید و نبودت و امامت اعتقاد دارم و این اعتقاد را نه اینکه به ارث برده باشم، که سال‌ها برای تثبیت و تقویت‌اش کوشیده‌ام، به «جمهوری اسلامی ایران» ارادت کامل قلبی و عقلی و عملی دارم و یقین دارم حزب‌الله هم الفائزون و حزب الشیطان هم الخاسرون! و خویشتن را به خون تک تک شهدای انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی مدیون می‌دانم و از هر گونه دوستی و رابطه با هر موجود سبزی اعلام برائت و انزجار می‌کنم.

۵. شما حقیقت را می‌گویید ساسی کروبی! باشد که شما همانی هستید که در مسند بنیاد شهدا و ایثارگران چه گندهایی که به بار نیاوردید و چه اموالی که بالا نکشیدید و نه تنها من که حتی اینهایی که پشت سر تو، تن به رذیلت داده‌اند به خاطر دارند که چگونه از کشور گریخته بودی و مفتضحانه بازگشتی! راست می‌گویی! «حتی شاه حرمت عاشورا را نگاه می‌داشت!»

۶. تو! که تمام نوشته‌هایت را با «یاهو» آغاز می‌کنی بدون استثنا و در نود در صدد مطالبت به محمد عرب و اسلام عرب می‌تازی و به عزای حسینی اهانت می‌کنی و محرم را ریشخند می‌کنی چگونه با «نفاق» خود کنار آمده‌ای؟

۷. تو! که گمان می‌کنی مردم هند که یک میلیون خدا دارند، از موش گرفته تا فیل! و هنوز که هنوز است در میادین شهرهایشان، استحمام می‌کنند و کنار خیابان‌هایشان می‌شاشند، بزن و برقص دارند و کیف دنیا را می‌برند و خیلی خوش به حال‌شان است! و در برابر حسین بن علی، و بالطبع آن تمام مومنان و مریدان آن حضرت، انسان‌های هالویی هستند که قرن‌هاست به یغما رفتن «انسانیت» و «شرافت» و «عدالت» و «آزادگی» را به عزا نشسته‌اند! چگونه با «ناآگاهی‌»ات کنار آمده‌ای؟

۸. بدانید مذهب یعنی راه، روش، طریق، سیاق … نه نماز و روزه و غیبت و دروغ! که حتی مذهب شیطان هم برای خودش مذهبی است!

۹. از خدمات شایان توجه دولت سید خندان!!!، همین بس که دوباره سفارت انگلیس را بازگشود! به گمانم قرار بود جناب «چیز»! هم سفارت آمریکا را مستقر سازد چنان که موجودی در اواخر عمر حقیرش، اعلام کرده بود: «ویشش! بر و بچ کار جیزی کرده بودند که لانه‌ی جاسوسی را گرفته بودند! خیلی ایشششش بود!»

۱۰. ادعا می‌کنید صدا و سیما ما را شستشوی مغزی داده است؟ من هم ادعا می‌کنم VOA هم شما را شستشوی مغزی داده است! حالا داخل پارانتز: اینها بالاخره به توافق رسیدند این بابای نفله شده، برادرزاده‌ی آقای چیز است یا خواهرزاده‌اش؟!

۱۱. آقای رحیم‌پور راست می‌گوید! تمام اینها بدتر و شدیدتر از این، در سالهای نخست انقلاب هم اتفاق افتادند، نمی‌ترسیم! تا می‌توانید دشمن شاد باشید! تاریخ گواه بزرگی است! تاریخ اگر تکرار نشود خواهد مُرد!

۱۲. تو برای من گرامی هستی وقتی می‌خوانم که نوشته‌ای:

«  من نه سبز می خوام و نه پرچم احمدی نژادی…

من فقط پرچم مملکتم رو می خوام با الله وسطش… با الله وسطش… با الله وسطش…

آخ که این روزها این الله وسطش انگار جا افتاده است…»

۱۳. آقای جامی! یادتان هست خرداد ۸۵ چه نوشته بودید؟ که چرا ترک‌ها ننشستند برخورد مدنی بکنند و اصلاً چه معنی دارد آدم بانک آتش بزند؟! حالا چرا به آتش کشیدن اتوبوس‌ها و اماکن عمومی و مغازه‌ها و شکستن نرده‌ها و کندن تلفن‌های عمومی و سوزاندن آسفالت را تبلیغ و تشویق می‌کنید؟!

۱۴. در صحنه‌ای از یکی از همین سریال‌های آبکی، مرد جوان گل بنفشه‌ای را از خاک خارج کرد در حالیکه می‌گفت: تو مقیدی؟ من رهایت می‌کنم! و بعد گل را می‌گذاشت تا بماند، می‌افتاد … چندین بار.

همین!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

پ.ن: راستی! شبه جنبشی‌های سبز!!! من امروز در محل کارم هم عنوان کردم که روزی مرا به صورت نمادین از مردم صدقه‌خور وحشی‌ی مرتجع اعدام خواهید کرد، نمی‌ترسم! دروغ نمی‌گویم و نمی‌ترسم که مرگ برایم شیرین‌تر و گواراتر از آن است که روزی ببینم سرباز آمریکایی می‌زند در گوش وکیل مجلس مملکتم!

ضد انقلاب کیست؟ چیست؟(+)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.