خبررسانی نمی‌کنیم،خبررسانی نمی‌کنید، خبررسانی می‌کنند!

صادق اهری نوشته است: «ببینید سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس چی نوشته ! نوشته :  بیماری آ. ام.اس ؟! هنوز درمان ندارد . بعد ادامه داده : عضو کمیته علمی انجمن ام اس ایران گفت : راه درمان بیماری آ. ام. اس در دنیا هنوز مشخص نیست و مبتلایان به آن پس از ۵ سال از ابتلا به این عارضه می‌میرند.

کسی نیست از ایشان بپرسد منظورشان بیماری ام.اس است یا “ای.ال.اس” ، چون حقیر تاکنون نام بیماریی بنام “آ .ام.اس “را نشنیده بودم . تازه بیماری ام.اس کشنده نیست و هستند کسانیکه بالای بیش از ده بیست سال با این بیماری دست به گریبانند  و زنده اند و قبراق .  اگر یک سوتیست ، تندی این خبر را از سایتشان بردارند و اگر گیریم هم که درست باشد! که نیست  ، اینکه اعلام کنند فلان بیماری ظرف چند ماه  و یا در همین چند سال آینده نزدیک آنان را خواهد کشت عین ندانم کاری , و بی مسئولیتی و نادانی آن خبرگزاریست . حالا اگر فارس حرفی رو زده و با این احتساب که خبره اینکار نیست .سلامت نیوز چرا چنین کاری را کرده ، الله اعلم

کشتید بچه مردم را که !  البته  اینبار با نام سلامت نیوز و خبرگزاری فارس

دوستان در صورت اعتراض به این نوع خبررسانی لینک دهند . هم ثواب دارد و هم صواب است به جان خودم 

پی نوشت : ما که هرچقدر در گوگل و ویکی پدیا جستجو کردیم همچی بیماری را نیافتیم » (+)

یعنی تصور کنید مادری، پدری، خواهر و برادری یا همسری برود یک همچون مقاله‌ی ظاهراً معتبری را بخواند و بعد شوکه بشود و بعدش را فقط خدا می‌داند!

برای خواندنِ متنِ مقاله روی این کلیک کنید (+)

نکنید آقاجان! نکنید برادر من! نکنید از این کارها!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.