Spams

آئوووو! آنقدر حرف دارم برای نوشتن که گیج می‌شوم. نمی‌دانم از اتفاقاتِ ناگوار این چند روز گذشته بنویسم یا از کشفیاتِ جدید در قابلیت‌هایم؟ از دیدنِ «برف روی شیروانی داغ» بنویسم یا از سوتی‌های فیلمنامه‌ای فیلم مشهور «جدایی نادر از سیمین» که در دومین تماشا دستگیرمان شد؟ از یک فیلمِ جالبِ کمدی هندی بنویسم و تأثیر پیش‌فرض‌ها بر واکنش بیننده یا یک انیمیشنِ الکی و مسخره‌ای که شده است پرفروش‌ترین انیمیشن اروپا؟ از تلقیناتِ نژادپرستانه‌ی کتاب «هابیت» بنویسم یا نشانه‌هایی از تأسیس کشور اشغالی اسرائیل‌اش؟ یا از این کتابِ مستور که این روزها دارم می‌خوانم‌ش؟ یا از اینکه آخ پارسال این روزها، نمایشگاهِ کتاب … حسین و احمدرضا و مهدی‌‌ها، از خانعلی‌زاده‌اش تا صالح‌پورش، نیما و خصوصی‌نویس و راحیل و حنانه و لیلا … لیلا … لیلا؟
خیلی حرف دارم برای نوشتن. اما آقامون که لب‌تاپ را داده بودن تعمیراتِ اساسی و بعد ویندوز جدید نصب کرده‌اند، این ووردَش کار نمی‌کند. به پیشنهاد ایشان آمده‌ایم در ووردپد می‌نویسیم! چه نوشتنی! عذاب ألیمی است به خدا. اصلاً همین تن‌پروری و راحت‌طلبی‌هاست که دست و بالِ پرواز خیال‌مان را گرفته است بدچنانی و نمی‌گذارد پنجره‌ها را بگشاییم که!
فعلاً برای دست‌گرمی، می‌خواهم این تجربه را باهاتان به اشتراک بگذارم که حتماً شما هم اسپم‌های زیادی دریافت می‌کنید. خصوصاً از اینهایی که «آقا چرا این ایمیل را برای من می‌فرستید؟»های پُر از فحش و بد و بیراه؟ درسته؟ خوب می‌توانید یک کاری بکنید.
وارد سایت گوگل شوید، بعد بروید به قسمت Google Grops. و ایمیل‌تان را از قسمتِ melisshop5، و یا کلاً تمام ملیزشاپ‌ها خارج کنید. اینطوری از شر این اسپم‌ها به کل خلاص می‌شوید.
من که از شر ایمیل‌های دم به دیقه‌ایِ این شهلا بهاردوست خلاص شده‌ام به دنیا می‌ارزد! نمی‌دانم از کجا فهمیده بودند آلرژی دارم به این جنبش ها! روزی ده تا ایمیل و گزارش و تحلیل‌های الکی صد من یه غاز می‌فرستاد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.