به زنان مؤمن بگو

می‌گویند حجاب بر زنان مؤمن و زنان پیامبر واجب بوده و در آن دوران کنیزها لازم نبود پوشش داشته باشند و همین‌طور زنان پیرو ادیان دیگر.

یا معنای کنیز را نمی‌دانند یا می‌دانند و می‌خواهند زن ایرانی را در حد برده‌های جنسی پایین بیاورند.

حتی نمی‌دانند تا همین صد و پنجاه سال پیش زنان در خود لندن سر و موهای خود را با چیزی شبیه روسری‌های بزرگ می‌پوشاندند و یهودیان معتقد هنوز هم حجابی مانند زنان مسلمان دارند.

بنابراین در زمان حضرت محمد (ص) و امیرالمؤمنین بی‌حجابی و بد حجابی نبوده که مقابله‌ای صورت بگیرد. کنیزها را هم می‌خریدند و مسلمان که می‌شدند حجاب می‌پوشیدند. اصلاً فهمیدنش سخت نیست. نمی‌خواهند بفهمند.

 

2 دیدگاه روی “به زنان مؤمن بگو

  1. شما هم نمیخواهی بفهمی که اینها عقیده شماست و آدمها در دنیای شما زندگی‌ نمیکنند. شما میتوانید چند لایه حجاب داشته باشید ولی‌ برای سبک زندگی زنان ایرانی‌ نمیتوانید تصمیم بگیرید. اگر این اجبار و زور وحشیانه حکومت اسلامی نبود اینقدر جوانان از اسلام منزجر و بیزار نمیشدند و می‌توانستند به عنوان یک دین و سبک زندگی‌ بخشی از هموطنان‌شان به آن احترام بگذارند.

    متاسفانه اسلام اعتماد بنفس عجیبی‌ به شما داده است که فقط شما خوبید و هیچ پذیرش و احترامی برای سبک‌های زندگی‌ غیر دینی قائل نیستید.

    1. دقیقاً. هیچ سبک زندگی غیر دینی در حکومت اسلامی پذیرفته شدنی نیست.
      در ضمن زن ایرانی همواره محجب بوده، این را ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن می‌گوید. زنان و مردان ایرانی چنان در پوشش افراط می‌کردند که فقط گردی صورتشان پیدا بود و حتی دست‌هایشان را می‌پوشاندند.
      پس این شما هستید که با تفکرات منحط غربی سعی دارید زن ایرانی را به راهی غیر از راه تمدنی خودش سوق بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.