کشته‌های شما، کشته‌های مردم

وقتی هاشمی رفسنجانی در استخر فرح درگذشت، برای اینکه ذهن مردم قلقلک نشود که او اصلاً چرا باید در استخر فرح شنا کند گفتند هاشمی رفسنجانی کشته شده است. چرا؟ به دست چه کسی؟ آنجا چرا؟

هر سال تابستان بلوای بدحجابی و گشت ارشاد را داریم اما فقط امسال درست بعد از اربعین و موفقیت دولت در اتحاد با شانگهای، داغ شد و سوزاند. مهسا امینی را کشتند. چرا؟ به دست چه کسی؟ آنجا چرا؟

دروغهای وحشتناک از وقایع وزرا از ضرب و شتم همه بازداشتی‌ها تا جایی که «کلید» آمبولانس زیر دست و پا گم شد (کلید آخه؟) و از بلندگو اعلام می‌کنند حاضرین بگردند دنبال کلید. چه کسانی روایت می‌کنند؟ برادر و دایی و بازداشتی‌های همراه مهسا. داخل ون هم البته تا جان داشتند او را زدند.

پزشک متخصص اعصابی قاطع اعلام کرد از روی همان یک عکس منتشر شده تشخیص می‌دهد زدند عنکبوتیه او را شکستند.

حجم دروغ و افترا و خلق سناریو آنقدر بزرگ و متواتر و با شاهد و البته بی سند است که به ذهن فشار می‌آورد و قدرت فکر کردن را می‌گیرد. کسی که دوست دارد دروغ را باور کند با دیدن فیلم پلیس هم البته قانع نمی‌شود و ادامه می‌دهد. کسی که دنبال حقیقت است حداقل ترمز می‌کند.

هر بار زرنگی‌های مثلاً هکری‌شان به سود نظام در آمد اما باز ادامه دادند. پدر مهسا علناً دروغ گفت ولی همین دسته‌ای که از دروغ بیزارند زیر بیرقش سینه زدند. مهسا شد اسم رمز: هدف اصل نظامه.

(وقتی گفتند بیمارستان کسری را هک کردند باور نکردم و با ظریفه که ارشد کامپیوتر است و مسئول درآمد بیمارستان و احاطه کامل به سیستم اچ‌آی‌اس دارد تماس گرفتم. گفت شدنش که می‌شود ولی یا باید پول زیاد و قلمبه‌ای به هکر داده باشند یا هکر دنبال سود دیگری باشد تا این کار را بکند. نهایت با من موافق بود که یک نفر از داخل بیمارستان اطلاعات را خارج کرده است هر چند هزار الحمدالله باز هم به سود نظام شد.)

آنقدر زیستن در دروغ و خیانت و فساد اخلاقی دارند که دماغشان عادت کرده و امر بر ایشان مشتبه شده است و از پذیرش حقیقت امتناع می‌کنند. در شریف جوی خون راه افتاده است. نیکا شاکرمی را ده روز شکنجه کردند. سارینا را درست وسط جشن براندازی کشتند. حدیث را کشتند. حتی این قشنگ بود که قلب نیکا را به رهبر پیوند زدند. واقعاً عقل دارید شما؟

(پرونده نیکا را هم که وحید اشتری تا ته رفت. شهیدهایتان را هول‌هولکی برندارید. پوک در نیاید خب. بدبخت روزنامه‌های خارجی که عکسش را زدند رپرتاژ رفتند.)

شما کشته می‌سازید اما جوانان رشید مردم واقعاً ناجوانمردانه کشته می‌شوند. مادران داغدار، همسران بیوه و دخترانی یتیم می‌شوند. شما گوش به شیطان می‌دهید و در ویرانی ایران می‌کوشید. آتش می‌زنید و می‌خندید و شادی می‌کنید و هشتگ می‌زنید. آیا می‌شود با شما گفتگو کرد؟ دروغ تولید می‌کنید. در صلب و رحم‌هایتان دروغ می‌پرورید. بنده زیر شکم شده‌اید. لقمه حرام خورده‌اید.

گوش‌هایتان حق را نمی‌شنود. چشمهایتان نور را برنمی‌تابد و قلب‌هایتان سخت و خشن شده است. ‌

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.