خبر یا تحلیل؟

استاد تاریخ، آقای زادبر نوشته: «در تابستان ۱۴۰۲ سلبریتی کارآیی ندارد. این بار فضا برای آغاز خشونت از جنس آدم های مشهور شده در یکسال اخیر با محوریت خانواده ها خواهد بود. این چرخه خشم، شبیه به همان رفتار در تابستان سال شصت است با این تفاوت که به دلیل قدرت فضای مجازی قربانیان غیرمقتول آن بیشتر خواهد بود.

خبر یا تحلیل، هر چه باشد. تابستان ۱۴۰۲ قصد دارند چرخه خشم و خون پیش از سالگرد مهسا امینی و در ایام اربعین آغاز شود. مهمترین راه حل برای کمک به نریختن خونِ بی گناهان، هوشیاری مردم است.»

 

از ۲۰ خرداد ۱۳۶۰ و خلع بنی صدر از فرماندهی کل قوا، رابطه مسعود رجوی با او لباس دیگری تن می‌کند و تا ۳۱ خرداد تاریخ شاهد رفتارهای عجیبی از منافقین بود. طبق پیش‌بینی امام خمینی همچنان منافقین برای تصاحب انقلاب از کانال لیبرالها اقدام می‌کنند. نفس‌دهی‌های نشریات اصلاح‌طلب و سران فتنه ۸۸ بر خاکستر فتنه هشتگی شاهد و گواه ماجراست. چند روز پیش آقای زادبر اشاره به این محدوده زمانی و اهمیت مطالعه آن کردند. این خبر، تحلیل یا پیشگویی را پیش چشم داشته باشید. وقتی پارسال می‌گفتم بوی منافق می‌دهد این خیزش نفرت‌انگیز اشتباه نمی‌کردم.

 قشنگ حواستان به جناب جبلی و تلویزیون هم باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.