مردم بدانند

آقای احمد قدیری نیز نوشته: «مردم بدانند در خردادماه به موازات ترور نیروهای فراجا و روحانیون، حدود ۲۰ آتش‌افروزی مهم در کشور داشته‌ایم که عمده هدف آن مراکز اقتصادی نظیر بازار، انبار، کارگاه و مزرعه بوده است.

سازمان منافقین به‌عنوان سرپنجه عملیاتی سرویس‌های امنیتی دشمن، دور جدید بازی را آغاز کرده و تشدید خواهند نمود. از این رو ضمن ابراز نگرانی از تکرار سناریوی ترور علیه مقامات لشکری و کشوری در ۷ تیر و ۸ شهریور، اعلام می‌دارم باید با تشریح صریح برنامه خرابکاری منافقین، مردم را هوشیار نمود و کپسول‌های اطفاء حریق را به طور گسترده و زیر قیمت در فروشگاه‌های مجازی و زنجیره‌ای در دسترس قرار داد. ۱۴۰۲/۲/۲۳»

 

آقای قدیری هم مانند آقای زادبر بر تکرار نقش سازمان منافقین در خرداد و البته حوادث مهمتر دیگری که کمتر به چشم آمده یعنی آتش‌سوزی در بازار چسب و ظاهراً ساختمانها و اماکن ناایمن تهران دست گذاشته است. دو امامزاده نیز هتک حرمت شده و آتش گرفته‌اند. علاوه بر حمله به روحانیون دیگر از ابتدای سال، دو امام جماعت نیز در هفته جاری با روشی مشابه یعنی سعی در زدن شاهرگ گردن ترور ناموفقی از سر گذراندند. از ابتدای سال و خصوصاً ماه گذشته تعداد کثیری مأمور امنیتی شهید شدند. خطر تکرار ترور سران کشوری و نظامی نیز با این اوصاف  دور از ذهن نمی‌نماید.

کمتر کسی را دیدم که به آغاز رسمی اغتشاشات سال گذشته در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و اشغال خرمشهر در ۳۱ شهریور ۵۹ اشاره کند. همان موقع خیلی ذهن مرا درگیر کرده بود. در آن برهه بنی صدر رئیس‌جمهور و رئیس کل قوا بود. در داخل کشور جنگهای داخلی و تجزیه‌طلبی بر پا بود. جنگ سهم‌خواهی سازمان منافقین با تجربه چندین شکست انتخاباتی گر گرفته بود. حمایت تمام قد مسعود رجوی از بنی‌صدر نمی‌توانست فاقد عقبه باشد. وضعیت دانشگاهها هم که نیازی به نوشتن ندارد.

مردم آیا می‌دانند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.