وای به روزی که بگندد نمک

رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه ۱۴۰۲/۰۴/۰۶: «اکثریّت قاطع ــ نزدیک به همه ــ در قوّه‌ی قضائیّه مردمان شریفی‌اند. اقلّیّت کوچکی هم هستند که از موقعیّت سوء استفاده می‌کنند و چهره‌ی قوّه را در نظر مردم مخدوش می‌کنند.»

گویا آن اقلیت فاسد در قوّه قضائیه در رأس امورند وگرنه سلاح‌ورزی در همایش قوه قضائیه سخنرانی نمی‌کرد. رئیس تقلبی و ضدانقلاب اتاق بازرگانی در همایش قوه قضائیه سخنرانی کرده است. یعنی بازوان پر توان سلاح‌ورزی تا کجاها توانایی نفوذ و مالش دارد را می‌بینیم. یعنی اگر رهبر عفو کرد که کرد، نوش جان جواد نکونام با تبلیغ مارک مشروب مورد علاقه تیم استقلال، اگر نکرد، خودمان می‌آوریم می‌کنیم توی چشم «مردم انقلابی». درست همزمان با دیدار با رهبری. بله!

قشنگ ذهن به اینجا می‌رسد که بدجور تجمیع قوا دارد صورت می‌پذیرد با این امید که دیگر سالها و چه بسا ماههای پایانی است و خوکها قشنگ مشغولند در خانه جونز. شعارها پاک می‌شوند، عوض می‌شوند و توهم حکمرانی نو، شنگولشان کرده. هیچ اشکالی ندارد آقای اژه‌ای. همچنان که حرف و عمل قالیباف عاری از اشکال است. ما مردم صبوری هستیم. خدایمان هم صبور است. به صابران هم وعده نیکو داده. وعده حق.

 

2 دیدگاه روی “وای به روزی که بگندد نمک

  1. از اون قضایاییه که هضمش برامون سخته !
    از آقای محسنی اژیه هم بعیده چنین خبط و خطایی!
    امیدوارم چاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.