پووووف موتیفات

۱- خانم بلوچی‌فر: تقلب ۱۰۰۰ داوطلب پزشکی و مهندسی کنکور پارسال محرز شده، ولی الان دانشجو هستند. طبق قانونی که مجلس تصویب کرده چون اینها الآن دانشجو حساب می‌شوند و شماره دانشجویی دارند با علم به اینکه سواد درست و حسابی هم ندارند حق نداریم بگوییم برو بنشین خانه و فلان سال حق نداری کنکور بدهی! تا وقتی مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود نکنند به مسئله و قانونگزاری نکنند همین است که هست!

▪️هارهارهار! به گمانم حسین سلاح‌ورزی را هم شامل می‌شود نه؟ درست است تقلب کرده اما الآن رئیس اتاق بازرگانیست. ها؟

۲- با گذشت ۲ ماه از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی در شورای رقابت همچنان این خودرو‌ها در نمایندگی‌های رسمی خودروسازان با قیمتی حدود ۲ برابر مصوبه شورای رقابت به فروش می‌رسند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: خودروسازان مونتاژی از قیمت‌های شورای رقابت تبعیت نمی‌کنند اما برای ورود تعزیرات به پرونده گرانفروشی لازم است تا سازمان حمایت از مصرف کنندگان این موضوع را به ما گزارش کند.

این در حالی است که معاون سازمان حمایت معتقد است: در خصوص تخلفات خودروسازان از سال ۱۴۰۰ پرونده‌هایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده که هنوز به نتیجه نرسیده است برای همین فعلا پرونده جدیدی ارسال نکرده ایم.

▪️کیف کردید استدلال را؟ چرا باید شکایت کنند وقتی دو سال است پرونده‌ها تکان نخوردند؟ می‌خواهید سیستم بیمار بیمارتر شود؟ مردم عمرشان در راهروهای دادگاهها تلف شود؟

اصلاً درستش هم همین است. قضیه حجاب و عفاف هم همین‌هاست فقط کافیست دقت مبذول نمایید و از تمهیدات لایحه قضا و دولت انگشت حیرت بگزید. خوب است پرونده‌ها جمع شوند روی هم؟  بهتر نیست اصلاً پرونده نباشد؟ فکر کنید بهش؟

۳- یک بازیکن از ۵ سال پیش در صنعت نفت آبادان حضور دارد و هیچ کارایی ندارد. حتی در لیست ۲۰ نفره هم قرار نمی‌گیرد اما ایشان و دوستانش با قمه‌کشی خود را به باشگاه تحمیل می‌کنند.

▪️ آهان! ببین چقدر خوب است. جای قمه‌کشی توی خیابان و کیف‌قاپی و خفت‌گیری از مردم و ایجاد رعب و وحشت و تشکیل پرونده در قوه قضائیه و اذیت شدن نظام و خودش، رفته نشسته توی باشگاه ارتزاق می‌کند. نباید تبریک گفت بهش؟

کلاً همت قوا بر سبک کردن کشتی نظام است. عفو و پاک کردن سابقه زندانیان و خالی کردن زندانها و روی میز قضات و کاستن از سنگینی بار خدمت پلیس بوسیله جرم‌زدایی از بسیاری از حرامها و جرائم. سبک کردن بار آشپزخانه‌های زندانها و اینها. «کار فرهنگی» از این بالاتر؟ آغوش رأفت گشوده نظام بدجور به روی پسران و دخترانش. حالا با تقلیل جرم به تخلف، همه براندازها متنبه می‌شوند و خیلی بالیوودی چه بسا هالیوودی برمی‌گردند به اصل و ریشه. نهایتش برای دلجویی و سفت کردن مهره‌ها، هر کی ۲ دقیقه در اتاقش به اشتباهش فکر کرد برمی‌گردد سر پستش، چه بسا پستی بالاتر. این بسیط بودن ظرفیت نظام را می‌رساند. فقط مردم انقلابی دندان به جگر بگیرد و کمتر تحصن کند به خدا ما خودمان بلدیم. ببینید با توماجشون چه کردیم. حتی ۴۵ ماه دیگر توماج می‌تواند اعاده دادرسی بنماید. باور کنید. اعتماد کنید. ما که فرانسه نیستیم.

پوووف!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.