ابواب خیرات

اول: اگر می‌خواهید با یک تیر دهها نشان بزنید آقای زادبر را هر جا یافتید دنبال کنید. در کلاسهای مجازی (آنلاین و آفلاین) جریان‌شناسی‌اش شرکت کنید. پاسخ متقن برای شبهات تاریخی خود بگیرید. گفتگوهای مفید بشنوید. کار جهادی مستمر انجام دهید و خانه آخرتتان را آباد کنید.

با این همه مشغله واقعی، همیشه آماده پاسخگویی به مخاطبش است. چیزی که خیلی کم دیدم.

این شبها مثل سنوات قبل هیأت عزاداری در مناطق محروم دارند و سخت نیازمند یاری سبزتان هستند.

دوم: آقای قرائتی (قب) در ایتا کانال تفسیر آیه به آیه دارد که اکنون به آیه ۱۴ سوره آل عمران رسیدیم. خدا ان‌شاالله عمر و توفیقش بدهد از محضر تفسیرش بهره‌مند شویم.

سوم: آقای عماد داوری هم از تاریخ می‌گوید و کلاس جریان‌شناسی دارد و در کانال هم رفع شبهات تاریخی می‌کند ولی مثل دکتر زادبر نیست یعنی روش متفاوتی دارد. آقای داوری خودش کتابها را می‌خواند جزوه‌ و فیش‌برداری می‌کند و بعد ارائه می‌دهد برای کسانی مفید است که حال کتاب خواندن ندارند. شیرین‌تر و روان‌تر است القصه.

چهارم: آقای محمدی شاهرودی از اساتید خوب حوزه و دانشگاه است و بزرگوارانه جواب سوالات و شبهات مذهبی و اشکالات مذهبی را در کانالش می‌دهد. ارتباط مستقیم هم دارد. حفظک الله.

 

 

5 دیدگاه روی “ابواب خیرات

  1. سلام سوسن‌جان
    دکتر زادبر راداز شما شناختم و در یک برنامه تلویزیون هم مهمان بود. خدا حفظش کند.
    من هم با یک وبلاگی، مسیرم عوض شد. الحمدلله..بارها برایش پیامهای تند و تیز گذاشتم تا اینکه یکی از جوابهایش انگار پرده‌ها را از جلوی چشمم کنار زد.الحمدلله . زیبا می‌نویسد. نرم…لطیف…دو برادر هستند .آدرسشان را می‌گذارم شاید خوشتان بیاید. قلم نازنینی دارند.باسواد و ظریف…
    habaza.blog.ir
    sojoom.blog.ir

  2. البته سوسن‌جان واقعا انچنان اهل پاسخگویی نیستند. اصولا کمتر کسی مثل دکتر زادبر، توان کار تشکیلاتی دارد. ولی خب لایکلف‌الله الا وسعها…بهرحال همین قلمی که کم‌حرف هم بود در پاسخگویی، گره منو باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.