فحشای هنر یا هنر فحشا

امام خمینی رضوان الله علیه: «تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی -صلی اللَّه علیه و آله و سلم- اسلام ائمه هدی -علیهم السلام- اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخ تلخ و شرم‏ آور محرومیت ها باشد.

هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه‌داری مدرن و کمونیسم خون‏ آشام و نابودکننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی‏درد، و در یک کلمه «اسلام آمریکایی» باشد.

هنر در مدرسه عشق نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی است. هنر در عرفان اسلامی ترسیم روشن عدالت و شرافت و انصاف، و تجسیم تلخکامی گرسنگانِ مغضوب قدرت و پول است. هنر در جایگاه واقعی خود تصویر زالوصفتانی است که از مکیدن خون فرهنگ اصیل اسلامی، فرهنگ عدالت و صفا، لذت می‏برند.

تنها به هنری باید پرداخت که راه ستیز با جهانخواران شرق و غرب، و در راس آنان آمریکا و شوروی را بیاموزد. هنرمندان ما تنها زمانی می‏توانند بی‏دغدغه کوله بار مسولیت و امانتشان را زمین بگذارند که مطمئن باشند مردمشان بدون اتکا به غیر، تنها و تنها در چهارچوب مکتبشان، به حیات جاویدان رسیده‏‌اند و هنرمندان ما در جبهه‏ های دفاع مقدسمان این گونه بودند»

آقای لاریجانی! خدا رحمت کند امام را که فرمود: «ما با سینما مخالف نیستیم، ما با فحشا مخالفیم»‌

مهدی کوچک‌زاده‌

پ.ن: البته اینها را قطب‌زاده می‌گفته یاد امام می‌داده. امام که سواد نداشت. از همان ۴۲ به زحمت می‌افتیده قطب‌زاده. آخی.‌

قطب‌زاده شیطون‌بلا.‌

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.