قُل موتوا بِغَیظِکُم*

«عزاداری نه یک روز، نه ده روز، ته یک ماه، نه دو ماه، بلکه در تمام سال، برای چه؟ برای اینکه ملتی در شهادت زندگی می‌کند، باید عزادار باشد و در مجلس عزای خویش شهادت را بازگو کند و با یاد آوردن از شهیدانش، شهیدانی تازه بسازد. مجلس عزا ترتیب می‌دهد تا شهادت را به نسل آینده و نسل‌های آینده منتقل کند. و به این دلیل است که دستگاه‌های حکومتی با تمامی قدرتشان می‌کوشند تا از برگزاری این مجالس جلوگیری کنند.»‌

علی شریعتی/ شیعه/ ص.۲۱‌

قشنگ نیست؟ اسرائیل می‌گوید دشمن بزرگش ایران است. چرا؟ چون حکومتش شیعی است. زیر بار ذلت نمی‌رود. مبارز است و شهیدپرور و این روحیه را تزریق کرده در جبهه مقاومت و پدرش را در آورده. خب چه کند؟ بهائی‌ها را وامی‌دارد وارد میدان شوند. عرفان ثابتی و امثالهم طوری در خشم و آتش شیطانی‌اش می‌سوزند که نمی‌دانند چه کنند. سربازان گمنام لانه زنبورشان را در گیلان زده. مردم اتفاقاً پرشورتر وارد محرم شده‌اند. چه خشم تماشایی! چه وعده حقی!

پ.ن۱: می‌دانستید بهاءالله و عبدالبهاء به عنوان امام جماعت مسجد در فلسطین زمینها را از مردم فلسطین خریدند و بعد تحویل یهودیان دادند؟ حالا فهمیدید که انگلیس چرا این فرقه‌ها را درست می‌کند؟ نزدیک ده سال قبل از تشکیل اسرائیل بهاءالله پیش‌بینی می‌کند یهودیان به ارض موعود برخواهند گشت.

‌پ.ن۲: البته اسرائیل اصلاحطلب‌ها را هم پیاده نظام خودش می‌داند. یاد سینه چاک کردن زیباکلام افتادم. و مهدی خلجی. دمش را بگیرید ببینید به کجا می‌رسد. مثال بزنم؟ آقای منتظری. خب؟ حمایت از حقوق شهروندی بهائیان. بازم هست!

پ.ن۳: گویا محافظ شخصی مسعود و مریم رجوی هم بهائی بوده. چه قشنگ‌تر.

 

* آل عمران:۱۱۹‌

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.