آه از غمی که تازه شود با غمی دیگر؟

«ادعای عجیب ترامپ: دولت وقت ایران با من هماهنگ بود!

دونالد ترامپ در ادعای جدید خود گفته است ایران پیش از حمله به پایگاه عین الاسد در دی ماه ۹۸ اطلاعات این عملیات را به اطلاع او رسانده بود!

رئیس جمهور وقت امریکا همچنین گفت پس از ترور ژنرال سلیمانی از طرف حکومت ایران با او تماس گرفته شد و به او گفته‌اند که نگران نباشد.»(۱۹ آبان ۱۴۰۲)

و امروز ۱۹ دی ۱۴۰۲:

حجت الاسلام قاسمیان استاد حوزه و دانشگاه در مسجد دانشگاه صنعتی شریف: «بعد از شهادت حاج قاسم، سردار حاجی‌زاده به کرمانشاه رفت و آماده بود که تا چند هفته با دشمن نبرد کند ولی تصمیم سایر مسئولین بر انجام ندادن و جواب ندادن بود.

وقتی اولین اقدام شد عین الاسد، دشمن منتظر بود که حملات بعدی صورت بگیرد اما بعد از مدتی آنها فهمیدند که شما که در ازای شهادت سردار فقط عین الأسد را آن هم با اطلاع قبلی می‌زنی نتیجه این شد که طرف مقابل هیچ پاسخی نداد.

بعد از آن، هر اتفاقی افتاد ما فقط با شعار خواستیم مسئله را حل کنیم

فخری زاده را زدند، سید رضی را زدند، کرمان را زدند فقط گفتیم آه از غمی که تازه شود با غمی دگر؛ حال آنکه منطق قرآن اساساً این نیست. اتفاقا این منطق مانع از جنگ است.

 

بعله.

سردار سلامی هم گفته انتقام شهدای کرمان قبلاً گرفته شده.

همه هم وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهدند. مظلوم رهبر.

 

2 دیدگاه روی “آه از غمی که تازه شود با غمی دیگر؟

    1. ایشون در کرمان در سخنرانی گفته قبلاً انتقام گرفته شده و این ترورها ثمره آن انتقام است.
      منتقدان می‌گویند این حرف عقب‌نشینی از انتقام سخته و دو اینکه آیا فرمانده کل قوا این را نمی‌دانسته که فرموده «از الان و اکنون» انتقام سخت آغاز شده؟
      یک جورهایی بوی مماشات و نافرمانی از فرمانده به دماغ می‌رسد سمیه خانم. خنده‌دار و متأسفانه میدان دهنده به صهیونیست‌ها. می‌بینید که همچنان شاهد ترور فرماندهان مقاومت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.