زن زندگی بارندگی

و لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُری‏ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ وَ لکِنْ کَذَّبُوا فَأَخَذْناهُمْ بِما کانُوا یَکْسِبُونَ

و اگر اهل شهرها و آبادیها، ایمان می‌آوردند و تقوا پیشه می‌کردند، برکات آسمان و زمین را بر آنها می‌گشودیم ولی (آنها حق را) تکذیب کردند ما هم آنان را به کیفر اعمالشان مجازات کردیم.(اعراف:۹۶)

قبلاً هم اینقجا نوشته بودم که از وقتی مغروق شد، سد لتیان سد لتیان قبل نشد. اما در حقیقت این کاهش بارندگی خیلی غصه دارد. کاش کسی از غول برره می‌پرسید چرا دیگر ابرها به یمن موی پریشان دختران ایرانی نمی‌بارند؟

پارسال هر برکتی نازل شد به خاطر وحدت امت در برابر فواحش و خون پاک شهدا بود. وقتی عزم الأمور امر به معروف و نهی از منکر(+) را امت به هم حواله کردند و با حرام شرعی و سیاسی کنار آمدند تا دل کفار را جلب کنند. به هوای چند مشت دلار بیشتر. خداوند درهای رحمت خود را می‌بندد.(+)

خدا به کسی یا قومی چک سفید امضاء نداده است حتی پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله. مادامی که مردم بر امر الله که در قرآن کریم آمده کوتاهی کنند، نه نگران اشاعه فحشا باشند نه رباخواری بانک‌ها و نه درباره روند فعالیت‌های دولت آقای رئیسی در راستای اجرای سند توسعه پایدار شاخکهایشان بجنبد، نوش جان کنند.

خشک و تر هم با هم خواهیم سوخت. هم در دنیا هم آخرت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.