خنده بازار نمی‌دانم چندم

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور اسلامی ایران که با وجود اخراج ایران در سال گذشته از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، الآن آنجا تشریف دارند و علاوه بر اینکه خواستار اخراج اسرائیل از این سازمان شده در مزاح دیگری در ویراستی نوشته:

یعنی در جایی که به دنبال این هستند که نابرابری‌های جنسیتی از هر لحاظی که فکرش را بکنید حذف و تمام طیف‌های جنسیتی را به رسمیت بشناسند و در واقع دشمن اصلی بنیان خانواده هستند از نگرانی انجمن‌ها برای به خطر افتادن خانواده و چیزهای قشنگ دیگر که نوشته صحبت کردند.

نمی‌دانستم خانم خزعلی انقدر اهل مزاح باشند. مثلاً اخراج اسرائیل هم مثل اخراج ایران یکی دیگر از مزاح‌های خانم خزعلی می‌باشد.

 

 

پ.ن۱:  برابری جنسیتی به باوری گفته می‌شود که هدفش عموماً حذف نابرابری‌های جنسیتی، تبعیض جنسیتی، نقش جنسیتی، مردسالاری، زن‌سالاری و جنسیت‌گرایی است. صندوق جمعیت سازمان ملل متحد برابری جنسیتی را نخستین حق انسانی خوانده‌است. برابری جنسیتی همچنین به عنوان یکی از اهداف برنامهٔ توسعهٔ هزارهٔ سازمان ملل متحد انتخاب شده‌است.

پ.ن۲: نابرابری جنسیتی (به انگلیسی: Gender inequality) پدیده‌ای اجتماعی است که در آن مردان، زنان و سایر هویت‌های جنسیتی به یک اندازه رفتار نمی‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.