مرد گفت وضعیت پدرش از معلولین بدتر است!

کامنتینگ غیر فعال است

مرد جوان بدون اجازه وارد اتاق شد و گفت برای پدرش پلاک معلولین می‌خواهد چون پدرش کولونوستومی شده است و با کیسه مدفوع خارجی که به‌ش وصل است نمی‌تواند سوار مترو و اتوبوس شود چون در اثر فشار مردم مدفوع می‌پاشد بیرون. مجبور است با آژانس برود دنبال کارهاش و این خیلی گران تمام می‌شود.

دکتر کمیسیون پرسید پدرش می‌تواند رانندگی کند و مرد گفت بله ولی وارد طرح نمی‌تواند بشود برای همین پلاک معلولین می‌خواهد. پزشک گفت قانون این پلاک را فقط به معلولین می‌دهد. مرد گفت وضعیت پدرش از معلولین بدتر است چون معلولین می‌توانند سوار مترو و اتوبوس شوند ولی چون مدفوع پدرش تحت فشار مردم می‌پاشد بیرون تحقیقاً باید پلاک معلولین بگیرد تا به کارهاش برسد! دارد افسرده می‌شود از خانه‌نشینی اجباری!

دقایقی چند بحث کرد و غرغرکنان رفت. پشتم به او بود. دلم می‌خواست می‌شد به او بگویم وضعیت پدرش را درک می‌کنم ولی کی گفته وضع معلولین بهتر است و می‌توانند سوار مترو و اتوبوس شوند؟ کجا دیده یا شنیده است؟ از کجا می‌داند وضعیت مزاجی معلولین در چه حد و اندازه‌ای است؟ مگر همه معلولین ماشین دارند که پلاک هم داشته باشند؟ مگر آنها از آژانس استفاده نمی‌کنند؟ مگر چقدر امکانات در سطح شهر برای معلولین هست که خانه‌نشین نباشند و افسرده نشوند؟ … نشد بگویم که مرد حسابی چرا کفران نعمت می‌کنی؟ مرد حسابی … اَه! اَه! اَه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.