وکیل‌الأغنیاء

پسر کو ندارد نشان از پدر!

شورای مؤتلفه صدای همه را در آورده، از عبدالکریم سروش تا شهرام همایون. همایون گفته سال ۵۷ کدام یک از اطرافیان خمینی دست به دامن غرب شد که شما این افتضاح را پیش آوردید. حتی بی‌بی‌سی التماس می‌کرد با خمینی مصاحبه کند.

هنرمند: ایرج زارع(۱۳۲۰-۱۴۰۰)/ مجموعه شاهنامه

 

چقدر قشنگ و ساده و دردناک گفته.

 

راستش آقای زیباکلام همین که پذیرفتید خیلی‌ها آمدند غنیمت است، درباره مابقی حرف شما، ناگزیر ارجاعتان می‌دهم به مناظره قشنگی که با آقای دکتر خانعلی‌زاده شاگرد سابق خودتان داشتید.‌

 

جان می‌دهد چاپش کنی روی ماگ، هدیه کنی به عشقت.‌ به کوپیدو می‌گوید هر وقت تیرت خطا رفت من با سنگ می‌زنم. هوایش را دارد 🙂

 

شهرک کانکسی در ترکیه است. از یک فیلم شات‌اسکرین کردم. هیچ خوشحال نیستم. از مصیبت در هیچ کجای جهان خوشحال نمی‌شوم اما لفاظی آن بنده خدا توحید جوادی خیلی درشت بود. فکر کنم هنوز ۴۸ ساعت‌شان پُر نشده.‌ به هر حال دنیای پانترکها متفاوت است. ما که ندیدیم.

طبق معمول حرف اینکه فلانی ظالم بود چنین شد یا خانه‌های سوریه با پول حرام بودند خراب شدند و قضاوتها برپاست. یادم هست سال ۸۲ در زلزله بم هم چند وبلاگ نوشته بودند چون مردم بم معتاد و قاچاقچی مواد هستند زلزله شد. همین‌هایی که می‌گویند به خاطر کشف حجاب عده‌ای برف و باران زیاد شده است. آدم یاد کشاورزی پر بار دوران پهلوی می‌افتد. نوک سبلان و دماوند هم مگنولیا سبز شده بود. قدرتی خدا.

 

گویا سر آمریکای شمالی خیلی شلوغ است. این هم کار خودشان است درست وقتی آقای رئیسی رفته است چین. ‌

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.