منتی که خدا بر ملت انقلابی ایران گذاشته

اقتداکننده باید به پیامبرش اقتدا کند، و قدم جای‌ قدم آن حضرت بگذارد، و هر جا او درآمد درآید،  ورنه از هلاکت امان ندارد، چرا که خداوند محمّد ـ صلّی‌ اللّه علیه وآله ـ را نشانه قیامت، و بشارت دهنده به بهشت، و ترساننده از عقوبت قرار داد. او با شکم گرسنه از دنیا رفت، و با سلامت همه جانبه وارد آخرت شد. تا لحظه از دنیا رفتن و اجابت دعوت کنندهٔ حق سنگی‌ به روی‌ سنگ نگذاشت. خداوند با عنایت کردن چنین رهبری‌ چه منّت بزرگی‌ بر ما گذاشت تا از او پیروی‌ کنیم، و پیشوایی‌ که قدم جای‌ قدمش بگذاریم!
به خدا سوگند آنقدر این پیراهن پشمینه خود را وصله زده‌ام که از وصله کننده‌اش حیا می‌‌کنم. و کسی‌ به من گفت: این لباس کهنه را دور نمی‌‌اندازی‌؟ گفتم: از من کناره گیر، که به وقت صبح از رهروان شب تمجید و ستایش می‌‌شود.
از خطبه ۱۵۹ نهج‌البلاغه‌
سالها قبل، اسفند ماهی که رهبر عزیزمان در روز درختکاری داشت نهالی غرس می‌کرد در فیسبوک گوشه‌ای از عکس را بزرگ کرده بودند که پاره و کهنه بود. اصلاح‌طلب‌هایی چند البته طبق معمول مسخره‌اش کردند. البته میرطاهر فرق دارد روی پول نفت ایران نشسته است و شبها چند چمدان جدید می‌بندد که موقع فرار وقتش تلف نشود. دارم درباره رهبر جمهوری اسلامی ایران حرف می‌زنم. درباره امام خمینی هم که از زبان بختیار نوشته بودم(+). چه منتی خداوند بر سرمان گذاشته است و چه بد است کفران این نعمت(+).‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.