انتخابات هم نزدییییک

دوستانی که حداد عادل و محمدیان را سوال پیچ می‌کنند که چرا در مراسم یادبود مرحوم دعایی دست و پنجه خاتمی را دو دستی فشردند و گرم گرفتند، توجه کنند شاید ترسیدند کتک بخورند! مثلاً تیم حراست یادگار۲ امام خمینی خبرنگار رسمی ایلنا را زده فحش داده یک ساعت داخل کیوسک حراست زندانی کرده. در عکسها دقت کنید که یادگار جان جان ساقدوش خاتمی است. درست است یادگار جان جان خیلی از کتک خوردن خبرنگار ناراحت شده ولی اهل فن خبر دارند که تیم‌های حفاظت همین هستند. پیت بول دیدید؟ همان. بعد آن که خبرنگار بود، حداد و محمدیان گردنشان از مو باریکتر است. چطور دلتان می‌آید؟

 

حالا یکی هم مثل شیخ فرهاد فتحی در پنج بند توضیح می‌دهد که آقای خامنه‌ای هم اصلاحات را دوست! خاتمی را دوست! شما انقلابی‌ها مبادا چپ!

والله!

کافی است خاتمی تکرار کند. اما مگر رهبری در عمرش شده دم انتخابات تکرار کند؟ نه! مصلحت نظام اینطور ایجاب کرده. شما که از قلبها خبر ندارید که. نه جان کتک خوردن دارند نه مصلحت اجازه داده لذا مؤمنانه تقیه فرمودند. گیرم مسخره به نظر بیاید در حکومت اسلامی مسلمان در برابر باغی تقیه کند ولی همین است! شما لایحه حجاب را ببین! مؤمنان حق امر به معروف و نهی از منکر ندارند! حتی پلیس و بسیج هم حق ندارند به حریم خصوصی ادوات زیباسازی شهرها اهانت کنند. خب؟ مالیات بر عایدی سرمایه را هم فرمودند بعد از کسر تورم اعمال کنید ۴ درصدی‌ها عدالت خصوصی‌شان اوف نشود. خب؟ دیگر چه؟

تسلیم شو دیگه خامنه‌ای!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.