ای شاد آن کسی که از این عبرتی گرفت*

ویسگون: 

یک ویدئوی جالب دیدم درباره اشکالی که امواج الکترومغناطیسی با بسامدهای مختلف با پودر نرم یا ماسه روی صفحه مخصوص ایجاد می‌کند. با افزایش بسامد، اشکال پیچیده می‌شود و نکته جالب اینکه این اشکال قرنهاست توسط معماران و طراحان پنجره‌ها یا سنگچین‌های روم استفاده شده. آیا آنها می‌دانستند؟

صبح برای اینکه ویدئو را در ویسگون به اشتراک بگذارم، درباره الکترومغناطیس مطالعه کردم و خب، نور مرئی خود موج الکترومغناطیسی محسوب می‌شود. بعد در ویدئو به بلورهای برف هم اشاره می‌شود.

حالا؟ نور خورشید موج الکترومغناطیسی است و بسامد دارد. طبق آنچه در تلمود خواندیم (+) قطرات آب در جهان هیچ‌یک شبیه هم نیستند. سرانجام هیچ دو کریستال برف در جهان هرگز و هیچ کجا شبیه هم مشاهده نشده است.

ویراستی:

کسی در ویراستی این نوشته موهن و انحرافی را منتشر کرد و کیست؟ مدرس ادیان یهودی. هر کس ایراد گرفت فقط یک جواب داد: منابع شما معتبر نیست. از کتب عهد عتیق کتابخانه شخصی خودمان که نسخه‌ای کمیاب است و نیز تفسیر کاربردی کتاب مقدس و راهنمای عهد عتیق برایش سند آوردم که او، کتاب تحریف شده تورات را مجدد تحریف کرده است.

آمد در دایرکت و با منت که خواسته آبروی من حفظ شود و او همان لحظه که تدریس یهودش تمام شده متوجه شده من آبروی او را برده‌ام، گفت در کتاب عیون الاخبار امام رضا علیه‌السلام آمده یهودا در قعر جهنم است. پس چرا اصرار دارید یهودا را تبرئه کنید که پسرش را نکشته و عمداً با عروسش همبستر نشده؟

القصه، تکه‌ای از متن عبری را به عنوان سند مرحمت نمود که باز، هم در گوگل ترنسلیت و هم در ترجمه دستی که امیر انجام داد، این یهوه است که پسران را «میراند». با همه این مستندات نپذیرفت و همچنان به عنوان یک روحانی مسلمان و مدرس ادیان یهودی عالم و آشکار نسبتی ناروا به بنده‌ای که به قدر کفایت یهود از بغض حضرات داوود و سلیمان و عیسی بن مریم علیهم‌السلام به او تهمت زده‌اند، تهمت قتل و زنا زد. چرا؟

به استناد حدیثی از امام رضا علیه‌السلام در عیون‌ الاخبار.

البته من هم حل اختلاف را به استناد آیه ۱۱۳ سوره مبارکه بقره که در مورد اختلافاتی است که یهود ایجاد کردند به قیامت موکول کردم عمراً اگر متوجه شده باشد.

تلوبیون:

در قسمتی از برنامه فاخر مکث که روز ۴ آبان پخش شد، در ثانیه‌های انتهایی برنامه آقای یونس محمدی عزیز به جملات بسیار مهم و حیاتی اشاره کرد که من برای دانلود همین یک دقیقه کلی مشقت به خودم و امیر تحمیل کردم چون تلوبیون دانلود نمی‌داد.

لطفاً خوب ببینید. ابتدا از رندی کارمند سفارت آمریکا در گفتگو با آیت‌الله خامنه‌ای و پاسخ هوشمندانه ایشان استفاده کنید سپس نکته کلیدی که آقای محمدی بیان می‌کند را بنیوشید. آخ از این دیالوگ‌ها.

 

*مولوی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.