آی بنجامین ای ناجی صبور

هاها راستی امروز اکانت سازمان اطلاعات فراجا در ویراستی مرا مسدود کرد. چون مطالبه یک مادر شهید را منتشر و فراجا را تگ کرده بودم. صبح اولش یک قلدر آمد سراغم با کلی انگ و اتهام‌زنی‌های عجیب (عکس). وقتی قلدر که اعتراف کرد بپای من است حریفم نشد،، پلیس مهربان ظاهر شد و گفت ما را تگ نکنید! (عکس) سپس مرا تهدید کرد.

وقتی تهدیدشان را بازنشر کردم ناراحت شدند و مسدود شدم. بعد یکباره همان قلدر پدیدار شد و بعد از اتهام زنی مجدد، اعلام کرد که با من دیگر کاری ندارد. پرسیدم حالا بدون بپا مملکت را صاحب بشوم جواب صاحبکارش را چه خواهد داد؟ (پلیس خوب، پلیس/قلدر بد)

بله.

هزاری هم بنویسند و بگویند جورج اورل جاسوس ام آی‌سیکس و فلان بوده من معتقدم بهترین کتاب مرجع سیاسی جهان قلعه حیوانات است. ما الان دقیقاً در نقطه‌ای هستیم که معترضان انقلابی‌ را برای گرفتن زهر چشم از بقیه حیوانات اعدام می‌کنند و بعد در حالی که طبقه کارگر مشغول ساختن مملکت هستند به خاطر یک مشت مارمالاد، آقای جونز را به مزرعه می‌کشانند.(۲۰۳۰)

این پروسه تا زمان مرگ باکستر و فروش او به کارخانه صابون سازی ادامه دارد تا اینکه بنجامین حواسش جمع شود که در قلعه حیوانات چه می‌گذرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.