همین‌جوری‌ها

خیلی وقت می‌شود که نقاشی واقعاً نکشیده بودم. اگر هم دست می‌داد، رنگ زمینه را می‌زدم و می‌ماند تا یکی دو ماه بعد که حالش باشد واقعاً که بنشینم تمامش کنم.

جدیداً قرار شده است برای نمایشگاهی از کارهای بچه‌های ام.اسی کار بفرستیم و خوب خودم را ملزم کردم به شرکت و اینطوری شد که چند تا عکس خوب از طبیعت را انتخاب کردم تا بکشم. از این لحاظ که تمایلی به کپی‌برداری از نقاشی‌های دیگران ندارم، ترجیح می‌دهم از عکس‌هایی که قابلیت نقاشی شدن دارند استفاده کنم. کار نسبتاً سختی هم هست چون
در آوردنِ ترکیب رنگ‌ها شاق است. ولی دریافتم وقتی سریع کار کنم، امکان موفقیتم بیشتر است.


این را هم لازم است بنویسم که نقاش آماتوری هستم. از کلاس‌های رنگ و روغن آقای شاه لیر(+) فقط مختصری ترکیب رنگ یاد گرفتم و هر چه کشیده‌ام تا حالا، گاهی واقعاً شانسی خوب در آمده‌اند. و خیلی کم بوده‌اند کارهایی که واقعاً راضی‌ام کرده باشند. به هر حال یک سرگرمی است و البته … یک کاری که دوست دارم انجام بدهم، حرفه‌ای کردنِ کارهایم است. از آنهایی که پول در می‌آورند!!!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*بهترم ظاهراً. ظاهراً چون امروز وعده‌ متوتروکسات دارم و طبعاً دوباره آن هیولای نازنین‌ فعالیت شبانه‌روزی‌اش را آغاز خواهد کرد! درد زانوهایم هم به محض مواجهه با سرما شدت می‌گیرند. این است که خانه‌نشین شده‌ام در کل.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.